Hun kan ikke længere lide rugbrød.. Nogen ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Bare mig..

Ja, nu er min pige snart 8 mdr. og indtil for en mdr siden ville hun pludselig ikke have rugbrød mere, og inden da, var hun heeeeelt vild med det.. - Uanset hvad jeg kom på, røg det ned..

Men....nu vil hun ikke åbne munden så snart hun opdager det er rugbrød..

Jeg har prøvet leverposteg, markrel, tun, advokado, rejeost/smøreost i det hele taget og torskerogn, som alle var noget hun kunne lide før, men nu, neeeeej da, det kan hun pludselig ikke lide mere..

Hvad kan jeg gøre? Hvilket rugbrød bruger i (jeg bruger alm. bondebrød) og hvad kommer i på/ kan man eller komme på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Bare mig..

Den kommer lige op igen

Anmeld

11. januar 2011

jannebjerre

Jeg gav bare felix en pause fra det og nu spiser han igen med velbehag :-)

Anmeld

11. januar 2011

Koen.

det problemer havde vi os, min sp sagde jeg sku give hende en pause fra det 2-3 uger. gjorder vi og nu spiser hun igen

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Okay, hvad gav i så til middag i stedet for?

Altså vores får havregrød til morgen og middag ?? og aftensmad kartofler, gulerødder + lidt andre grøntsager og lidt kød/fisk.. Men hvad kan jeg så give til middag?

Anmeld

11. januar 2011

jannebjerre

Øllebrød :-)

Anmeld

11. januar 2011

Koen.

~~M.Nielsen~~ skriver:

øllebrød

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Jah, men det er hun ikke glad ved

Anmeld

11. januar 2011

Maise

åhh det problem havde vi også Læææææææænge. jeg holdte pauser når det blev for meget for hende. pågenbrød, det mørke er meget blødt og bedre end bondebrød. clara kunne heller ikke spise bondebrød. har du prøvet med lidt lyst brød, evt ristet med smør i små bidder. det var sådan jeg fik clara over på brød og så når hun spiste det med pålæg skiftede jeg til mørkt pågenbrød og for nylig ( hun er 1 år) til bondebrød. når de har ondt i tænderne er rugbrød heller ikke altid sagen.

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Maise skriver:

åhh det problem havde vi også Læææææææænge. jeg holdte pauser når det blev for meget for hende. pågenbrød, det mørke er meget blødt og bedre end bondebrød. clara kunne heller ikke spise bondebrød. har du prøvet med lidt lyst brød, evt ristet med smør i små bidder. det var sådan jeg fik clara over på brød og så når hun spiste det med pålæg skiftede jeg til mørkt pågenbrød og for nylig ( hun er 1 år) til bondebrød. når de har ondt i tænderne er rugbrød heller ikke altid sagen.

Nej det har jeg da faktisk ikke prøvet.. Mange tak for tippet, det vil jeg da helt sikkert prøve imorgen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.