Jeg kan ikke overskue BIB-listen lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

ønskebørn74

Er der en der vil overtage BIB-listen... Er alt for langt nede til at lave den lige nu... .. Den der har overskud kan lige sende en PB med mail... Så sender jeg word skemaet det er lavet af...

KH Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Er der en der vil overtage BIB-listen... Er alt for langt nede til at lave den lige nu... .. Den der har overskud kan lige sende en PB med mail... Så sender jeg word skemaet det er lavet af...

KH Lene

Bare i nogle uger...

Anmeld

11. januar 2011

AnneH

Jeg har overtaget listen, så skriv endlige opdateringer til mig så skal jeg nok sætte dem på listen.

Anmeld

11. januar 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Jeg har overtaget listen, så skriv endlige opdateringer til mig så skal jeg nok sætte dem på listen.

Har du fået min mail søde??

Tak fordi du vil overtage listen..

Knus Lene

Anmeld

12. januar 2011

baby84

AnneH skriver:

det var dejligt at du kunne overtage. jeg vil gerne opdateres.

baby84. Æu 7 æg, 1 æg lagt op idag. testdag 26/1

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

det var dejligt at du kunne overtage. jeg vil gerne opdateres.

baby84. Æu 7 æg, 1 æg lagt op idag. testdag 26/1

Du skal gå ind i biblisten søde... Trykke på det blå link... Så er du der hvor din opdatering skal skrives for at være sikker på at Anne ser den...

Knus Lene

Anmeld

12. januar 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Du skal gå ind i biblisten søde... Trykke på det blå link... Så er du der hvor din opdatering skal skrives for at være sikker på at Anne ser den...

Knus Lene

okay.. det var jeg usikker på, men tak. Håber du er okay.. er så trist på dine vejne.Nu har du i hv ert fald fortjent en ex omgang held ved næste fremover

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

okay.. det var jeg usikker på, men tak. Håber du er okay.. er så trist på dine vejne.Nu har du i hv ert fald fortjent en ex omgang held ved næste fremover

1000 tak søde!!! Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.