Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

tumle81

Min datter har siden i går haft høj feber og været dvask. Hun har kastet op en enkelt gang og ellers bare været alment dårlig.

I dag stiger hendes tp tilk 39,6, hvilket er meget højt for hende. Tror aldrig hendes tp har været så høj, den plejer at være på 38,5 hvis hun er rigtig dårlig! Hun klager over ekstrem hovedpine og ondt i nakken, hovedpine siden i går, nakken i dag!!

Hun kan ikke lægge panden mod knæene, kan godt lige kigge på navlen men ikke uden det gør ondt i nakken!

Er jeg hysterisk hvis jeg gerne vil have en læge til at se på hende og evt se om det kunne være meningitis?? Jeg har selv lidt af dette som barn og er måske derfor mere obs!!

Det skal lige siges at hun drikker nogenlunde og spiser næsten ingenting. Hun er knap 7 år...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

tumle81

Slet ingen??

Anmeld

11. januar 2011

wamse

Du skal da helt sikkert kontakte lægen, hvis du er usikker.

Men her har min datter også været syg, og hendes symptomer var:

Feber, 39+ - hovedpine- hoste - halspine - ondt i maven -

Tog til lægen, og fik af vide at det var en virus. Jeg tager til lægen, hvis jeg er usikker

Rigtig god bedring

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

umiddelbart er jeg ikke vildt bange for temperaturen, den kan holdes idt nede mad panodil hvis det er, men nakke er ret bekymrende.Ingen tvivl om at man kan få ondt i naken hvis man har influenza, det sker, men alligevel ville jeg få det undersøgt for hellere en tur for meget end at ens barn bliver meget sygt  af meningitis som eller kunne være opdaget. Kan hun dreje hovedet fra side til side og kigge op og ned eller er hun næsten helt stiv??

Anmeld

11. januar 2011

Amso

Hvis du er usikker med situationen, er det ikke hysterisk at ville have en læge til at kigge på hende.. Er det så ikke er det store, kan i alle tage det stille og roligt igen...!! Så ring du bare til lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.