Pædagogstudiet - masser af bøger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. januar 2011

Maja88

milopilo skriver:

Øhh ved jeg ikke.. i 2008?? Var det ny eller gammel?

altså du startede i 2008...???

gjorde jeg nemlig også og vi har SLET ikke brugt de bøger- er bare derfor jeg var lidt nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Den lykkelige

Slet ingen der kan bruge disse bøger ??  Sælges billigt..

Anmeld

14. februar 2011

mor_sabina

Dot D skriver:

Lige mine ord Hvor skal du starte? Jeg starter i Randers

Glæd dig Jeg går på Randers og det er et skønt sted. Er på barsel, men ender alligevel et semester over dig Havde ellers været hyggeligt med en ny klassekammerat

Anmeld

14. februar 2011

Dot D

mor_sabina skriver:

Glæd dig Jeg går på Randers og det er et skønt sted. Er på barsel, men ender alligevel et semester over dig Havde ellers været hyggeligt med en ny klassekammerat

Så må vi se om ikke vi render på hinanden nede på det nye Campus... Og det er bare godt allerede, er kommet i en helt fantastisk klasse.... Skøøønt..

Anmeld

14. februar 2011

mor_sabina

Dot D skriver:

Så må vi se om ikke vi render på hinanden nede på det nye Campus... Og det er bare godt allerede, er kommet i en helt fantastisk klasse.... Skøøønt..

Nå ja du er jo begyndt Synes det er en skam vi skal væk fra skolen, synes den er så hyggelig, får jo storhedsvanvid på den nye Havde i en våd dåb?

Anmeld

14. februar 2011

Dot D

mor_sabina skriver:

Nå ja du er jo begyndt Synes det er en skam vi skal væk fra skolen, synes den er så hyggelig, får jo storhedsvanvid på den nye Havde i en våd dåb?

Våd og våd, bob bob, i hvert fald med en HEEEEEEL MASSEEEEE ænder, hi hi hi hi

Anmeld

14. februar 2011

mor_sabina

Dot D skriver:

Våd og våd, bob bob, i hvert fald med en HEEEEEEL MASSEEEEE ænder, hi hi hi hi

Hehe totalt åndsvagt er det Hvad skal der ske når vi kommer på det nye campus, det er jeg spændt på. Du må lige opdatere mig i en pb engang så vi ikke afslører noget offentligt Held og lykke med studiet

Anmeld

14. februar 2011

Dot D

mor_sabina skriver:

Hehe totalt åndsvagt er det Hvad skal der ske når vi kommer på det nye campus, det er jeg spændt på. Du må lige opdatere mig i en pb engang så vi ikke afslører noget offentligt Held og lykke med studiet

Ja, det må jeg prøve at huske... Vi har fået valgt klasserepræsentanter, som skal hjælpe med at udtænke en plan om HVAD, der skal ske dernede

Anmeld

14. februar 2011

mor_sabina

Dot D skriver:

Ja, det må jeg prøve at huske... Vi har fået valgt klasserepræsentanter, som skal hjælpe med at udtænke en plan om HVAD, der skal ske dernede

Kanon

Anmeld

15. marts 2011

Den lykkelige

Op.. sælges billigt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.