Lorte 2011!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

TbCp

Lad os starte ved mandag i sidste uge.

Liva bliver ringet hjem fra børnehaven, hun har kastet op og har været ked af det. Carsten henter et sovende barn og vi finder selv ud af at hun faktisk er faldet, har knaldet hovedet ned i isen og derefter har kastet op og er faldet i søvn.... en tur på skadestuen.

Tirsdag bliver Liva hjemme og er frisk og glad.

Onsdag-torsdag er hun i børnehave

Fredag omkring kl. 11 bliver hun ringet hjem fra børnehaven igen, hun har 38,6 og er ked.
Carsten henter hende og hun er bare rigtig skidt tilpas.
Lørdag formiddag er det lidt bedre men i løbet af dagen stiger temperaturen til noget over 39 og hun er skidt igen.

Søndag, Liva er nu rimelig frisk men nu er det så Carstens tur til at ligge....

Mandag Liva i børnehave og Carsten har over 40 i feber.

Tirsdag (idag) Carsten har stadig feber og sørme om Liva nu ikke har over 38 igen!!!

SUUUUUKKK!!!!

De to sidste nætter har været fra helvede... jeg er SÅ træt!!! Og jeg er jo nødt til at "opvarte" (det skal ikke lyde negativt kunne bare ikke lige finde et bedre ord) de to syge.... samtidig med jeg skal passe mit arbejde (hvor jeg dog heldigvis kun har haft 2 børn både igår og idag).

Jeg synes simpelthen jeg har fortjent en stor pose bland-selv-slik, iskold cola og et afsnit af årgang 0 i aften, helt i fred og ro!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

.

Jeg håber godt nok at du har fået anskaffet dig en KÆMPE pose guf og colaen er på køl. For jo det fortjener du godt nok!!!

Tina, husk på DET KAN KUN GÅ FREMAF!!!!

Anmeld

11. januar 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Jeg håber godt nok at du har fået anskaffet dig en KÆMPE pose guf og colaen er på køl. For jo det fortjener du godt nok!!!

Tina, husk på DET KAN KUN GÅ FREMAF!!!!

Jeps! Har lige sat mig til rette i sengen med slik på den ene side og cola på den anden... tv'et er slået over på tv2 og klar til årgang 0.

Liva sover og manden får et stykke gaffa over munden...

Så nu er jeg klar!

Anmeld

11. januar 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeps! Har lige sat mig til rette i sengen med slik på den ene side og cola på den anden... tv'et er slået over på tv2 og klar til årgang 0.

Liva sover og manden får et stykke gaffa over munden...

Så nu er jeg klar!

Anmeld

12. januar 2011

msax

I har bare ikke været for heldige - ØV.

Jeg håber så meget at det´snart må gå den raske vej for jer og Liva bliver rigtig glad for børnehaven.

Jeg måtte også lige holde mig vågen til Årgang 0, det er nu altid hyggeligt at se hvordan det går dem.

SMIL fra Mette

Anmeld

12. januar 2011

lion

Det lyder da ikke som en god start på 2011.

Jeg håber at al den sygdom snart er væk.

Anmeld

12. januar 2011

JustAnotherName

Same, same....

Bianca havde 39,9 feber mandag

Bianca havde 38,6 feber tirsdag OG far kom hjem fra arbejde med 39,7 feber. Mor var slatten og småsyg, men kørte på, da alle andre var syge.
Tirsdag aften bliver mor hér også ramt, ryster på sofaen - fryser/sveder og har ondt i alle led og i hele kroppen, ondt i hals og ører, kvalme og hovedpine..... kaster op om natten.

Onsdag pigerne bliver sendt afsted - endelig feberfri (Celina har været gået helt fri, heldigvis)
Far og mor sov henholdsvis i sengen og på sofaen, og har være SÅ sølle og ynkelige... stadig feber.

Imorgen er planen at vi ALLE SAMMEN er raske igen !!!! 
For shit altså, hvor er det bare HÅRDT at være forældre, når man er mere død end levende! Puuuuha!!

JEG ER SÅ TRÆT AF SYGDOM!

Rigtig god bedring til Jer. I har da virkelig også været hårdt ramt!

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Same, same....

Bianca havde 39,9 feber mandag

Bianca havde 38,6 feber tirsdag OG far kom hjem fra arbejde med 39,7 feber. Mor var slatten og småsyg, men kørte på, da alle andre var syge.
Tirsdag aften bliver mor hér også ramt, ryster på sofaen - fryser/sveder og har ondt i alle led og i hele kroppen, ondt i hals og ører, kvalme og hovedpine..... kaster op om natten.

Onsdag pigerne bliver sendt afsted - endelig feberfri (Celina har været gået helt fri, heldigvis)
Far og mor sov henholdsvis i sengen og på sofaen, og har være SÅ sølle og ynkelige... stadig feber.

Imorgen er planen at vi ALLE SAMMEN er raske igen !!!! 
For shit altså, hvor er det bare HÅRDT at være forældre, når man er mere død end levende! Puuuuha!!

JEG ER SÅ TRÆT AF SYGDOM!

Rigtig god bedring til Jer. I har da virkelig også været hårdt ramt!

Øv altså!

Det må bare være det værste når begge forældre ligger!

Carsten ligger stadig med høj feber men Liva har da været feberfri idag, men har været hjemme da jeg ville være sikker på at hun var helt frisk.

God bedring til jer derhjemme også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.