Hvornår sendte i invitationen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.803 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Jakob'sMor

Hej alle.

Som overskriften lyder - hvor lang tid før dåben sendte i invitationen ud og hvor lang su tid gav i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Hasselnødden

BetinaMikkel skriver:

Hej alle.

Som overskriften lyder - hvor lang tid før dåben sendte i invitationen ud og hvor lang su tid gav i?

Vi holder navnefest den. 2 juni 2011 og vi har sendt invitationer ud siden august 2010 bare for at sikre os, de satte kryds ud for datoen og de har fået s.u. her til februar

Anmeld

11. januar 2011

2babygirls

BetinaMikkel skriver:

Hej alle.

Jeg sendte mine ud omkring 10 december, og folk skulle svare d. 10 januar, og dåben er d. 6 februar

Anmeld

11. januar 2011

oo

jeg sendte ca to måneder før navngivningen, som er 12. februar og de har indtil på lørdag (dvs 15. januar) til at melde tilbage. dette primært fordi vi skal bestille mad, så vi skal vide præcis hvor mange der kommer

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

BetinaMikkel skriver:

Hej alle.

Vi har planer om at sende invitationerne ud, ca 1 uge efter fødslen, dvs de har ca 5-9 uger at give svar i, alt efter hvornår jeg føder. føder jeg til termin vil de have 7 uger, til at give svar, og vi vil selv have 2½ uge, til at bestille de sidste ting, og få slut antal på plads, samt vælge farve til dugene osv

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Jeg tænker ca 1½ måned før - og 10 dage før med s.u. Vi skal ikke have mad udefra...

Anmeld

11. januar 2011

Jakob'sMor

Tak for svar - det lyder ikke helt skævt fra det jeg havde tænkt.

Nogen af jer fra Århus som skal have mad udefra og har noget I kan anbefale?

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

Vi sendte vores ud ca. 1½ måned før... 

Anmeld

11. januar 2011

B&J

vi sendt ud 1 månede før... og det passede alle perfekt

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

BetinaMikkel skriver:

Hej alle.

Når det handler om fester og begivenheder, så er reglen den, at man sender invitationer ud en måned før, sådan at folk har den præcis på månedsdagen før.
Vedr. S.u. -tiden så skal folk have svaret senest 8 til 10 dage før.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.