Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej..
Ved ikke om i har set det, men den unge mor, fra de unge mødre, som sad fængslet for ruskevold, af hendes dreng er løsladt..
Hun er dog stadig sigtet i sagen.
http://ekstrabladet.dk/112/article1485352.ece
Knus Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er vidst en tidligere tråd om dette link..
hvem fra de unge mødre er det
okai, har nu ikke set den
Christina skriver: Hej.. Ved ikke om i har set det, men den unge mor, fra de unge mødre, som sad fængslet for ruskevold, af hendes dreng er løsladt.. Hun er dog stadig sigtet i sagen. http://ekstrabladet.dk/112/article1485352.ece Knus Christina
Emilie2010 skriver: hvem fra de unge mødre er det
Man må jo ikke sige det.. Men det hele pejer på Stine.. Det passer med, at hendes søn var ca de 2.5 mdr da det skete, og hendes anden datter er de 2 år nu, og at hun selv er 20 år og kommer/bor i Holbæk
Sabina skriver: Det er da forfærdeligt. ER der nogen der har anelse om hvem det kunne være? Nu sidder jeg nemlig i mine kedsomme dage når jeg er syg, og ser de unge mødre.
Det er da forfærdeligt. ER der nogen der har anelse om hvem det kunne være? Nu sidder jeg nemlig i mine kedsomme dage når jeg er syg, og ser de unge mødre.
Det er Stine fra holbæk. Hende med Isabella og Benjamin.
Christina skriver: Man må jo ikke sige det.. Men det hele pejer på Stine.. Det passer med, at hendes søn var ca de 2.5 mdr da det skete, og hendes anden datter er de 2 år nu, og at hun selv er 20 år og kommer/bor i Holbæk
Man må godt sige det... Jeg har intet hørt om navneforbud, min kommentar i den anden tråd om hende var bare at tage pis på det..
Da navneforbud om kendte og semikendte alligevel aldrig holder alligevel..
Men jo det er hende - hun har selv udtalt sig til sin fangruppe på face...
Vidste ikke om der var navneforbud..
Men ja, det kan jo nærmest næsten ikke være andre end hende..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128