udskrabning? hvordan forgår det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

JuelZ

ja altså hvis alt ikke er kommet ud, så skal jeg jo have lavet udskrabning, men hvordan foregår det helt præcist??? er virkelig nervøs for deet hele :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Cherry_77

TinaMajdah91Juel skriver:

ja altså hvis alt ikke er kommet ud, så skal jeg jo have lavet udskrabning, men hvordan foregår det helt præcist??? er virkelig nervøs for deet hele :s

Er ked af at du har mistet. Har også selv mistet, og det er forfærdeligt.

Udskrabningen foregår heldigvis i fuld narkose, så man mærker det ikke. Det tager ca. 10 min. Det kan bløde en del bagefter.

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Cherry_77 skriver:

Er ked af at du har mistet. Har også selv mistet, og det er forfærdeligt.

Udskrabningen foregår heldigvis i fuld narkose, så man mærker det ikke. Det tager ca. 10 min. Det kan bløde en del bagefter.

uh frygtede det godt mht. narkose... jeg krydser ihvertfald fingre for at jeg ikk skal det igennem

Anmeld

11. januar 2011

Cherry_77

Det er heller ikke sikkert at du skal.

Det var ikke så slemt, hellere det end at være vågen ved indgrebet. Men var også nervøs, det var første gang jeg var i fuld bedøvelse/narkose. Man mærker ikke noget. Det værste er den psykiske smerte ved at miste et barn.

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Cherry_77 skriver:

Det er heller ikke sikkert at du skal.

Det var ikke så slemt, hellere det end at være vågen ved indgrebet. Men var også nervøs, det var første gang jeg var i fuld bedøvelse/narkose. Man mærker ikke noget. Det værste er den psykiske smerte ved at miste et barn.

Var det til nf-scanningen, at det blev opdaget, at der ikke længere var liv?

nej jeg blødte lidt igår da vi kom hjem fra byen efter at have handlet, blødte ikke meget, men nok til at lægerne ville se mig, de lavede så gyn undersøgelse og scanning via skeden og der kunne de så se hvordan det så ud.. og først sagde lægen at jeg ihvertfald ikke var 10+4 men max var 4 eller 5 uger henne, så småt var det, så sagde hun at hun ku se at fostersækken og livmoder halsen var trukket sig sammen, men der lå noget stadig bare dødt

Anmeld

11. januar 2011

Cherry_77

Trist, når man lige har glædet sig. Håber du kommer igennem det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.