Blir der snart nattero??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

katjabt

Har en datter på 11 mdr som stort set aldrig sover om natten. hun kommer i seng ved en 20 tiden, der går højst 2 timer, så er hun vågen første gang og sådan fortsætter hele natten,  nogen gange er hun vågen et par timer hvor hun roder rundt i sin seng.

Hun har kun få gange sovet en hel nat, hun spiser normalt, går i dagpleje hvor hun sover højst 2 timer sammenlagt hele dagen. hun får en flaske om aftenen.

Ved simpelthen ikke hvad der kan være galt, er der andre der har prøvet noget lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

LLN

katjabt skriver:

Har en datter på 11 mdr som stort set aldrig sover om natten. hun kommer i seng ved en 20 tiden, der går højst 2 timer, så er hun vågen første gang og sådan fortsætter hele natten,  nogen gange er hun vågen et par timer hvor hun roder rundt i sin seng.

Hun har kun få gange sovet en hel nat, hun spiser normalt, går i dagpleje hvor hun sover højst 2 timer sammenlagt hele dagen. hun får en flaske om aftenen.

Ved simpelthen ikke hvad der kan være galt, er der andre der har prøvet noget lignende??

Det kan være hun skal have noget der mætter lidt mere end en flaske inden hun går i seng, f.eks. en lille portion havregrød.

Anmeld

11. januar 2011

L.J.L

katjabt skriver:

ja vi døjer med det samme herhjemme. Har også en søn som aldrig har sovet igennem og stadig ikke gør det. han er 13 mdr.

Anmeld

11. januar 2011

MorTilSnartFire <3

Jeg havde også det problem med min søn... Jeg valgte at lytte - har han brug for mig eller har han ikke brug for mig? Jeg valgte de først 3-4 dage at lade ham skrige i højest 5 min. og så gå ind, hvis ikke det stoppede.nogle gange faldt han hen af sig selv, andre gange skulle jeg ind og give sutten eller lidt vand... efter en lille uge, sov han igennem! Plus, jeg havde taget hans formiddagslur vøk, så han kun sov 1 gang i løbet af dagen og senest til kl.14 Så han var træt og kunne puttes 19-19.30

Han spiser : havregrød til morgenmad, rugbrød til middag, frugt, rosiner eller yoghurt om eftermiddagen, aftensmad og 250 ml., vælling når han puttes. de skal være trætte og mætte når de puttes, ellers vågner de og er sultne om natten!

Knus Sabrina - mor til charlie på 10 mdr. og 14+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.