Vil lige høre høre, om I synes jeg overreagerer...
For at gøre en lang historie kort, så har min søn på 2½ måned haft problemer med spisningen lige siden fødslen. Først kunne han ikke sutte og derfor ikke spise ved mig. Så kunne vi ikke finde noget mme han kunne tåle, fordi han fik hård mave. Til sidste blev løsningen grøn Allomin og Mylicondråber.
Samtidig med alt dette, har han hele tiden gylpet utrolig meget. Efter vi gik i gang med Mylicondråberne er det dog gået over til, at det kun er noget vand-lignende der kommer op.
Men men men...det kommer ikke kun op, når han lige har spist. Det kommer også flere timer efter måltidet, og hvis han ligger på ryggen eller sidder tilbagelænet, får han det galt i halsen og kan ikke få luft. Jeg skal derfor hele tiden holde øje med ham og sørge for, at han ligger på siden.
Både min sundhedsplejerske og sundhedsplejersken her på baby.dk syntes, at det skulle undersøges. De mistænkte tilbageløb af mavesyre eller forsnævring af den nederste mavemund. Min læge har derfor henvist os til børneafd.
I dag ringede jeg så på børneafd. Der er mindst 3 ugers ventetid, og de synes (efter at have hørt min historie, som lægen ikke havde beskrevet på henvisningen !!!), at jeg skulle bede lægen henvise os akut.
Da jeg ringede til lægen for at bede om dette, blev både han og sekretæren (hans kone) temmelig korte for hovedet og stillede spørgsmålstegn ved, om det bare var mig, der synes det var for lang tid at vente 3 uger, eller om de nu også havde sagt det på børneafd....!!!
Han lovede dog at henvise os akut til indlæggelse i morgen, men nu sidder jeg her og føler, at jeg overreagerer. 
Hvad siger I ?