Jakker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

hc=k

Nu sidder jeg her og kigger på jakker. Men hvilken jakke er det lige jeg skal kigge efter?? Det er en han kan bruge når flyverdragten bliver for noget. Det er vel ikke en vinterjakke, men da vel heller ikke en sommer jakke.. Hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

nattergalen

Umiddelbart tænker jeg en overgangsjakke.. 

En der hverken er varm el kold, men sådan en ml ting.. 

Håber du kan bruge mit svar..

Anmeld

11. januar 2011

hc=k

nattergalen skriver:

Umiddelbart tænker jeg en overgangsjakke.. 

En der hverken er varm el kold, men sådan en ml ting.. 

Håber du kan bruge mit svar..

Jamen det var også det jeg havde tænkt, men hvad er det??
Hvor finder man sådan en??

Anmeld

11. januar 2011

nattergalen

Ved faktisk ikke hvor du kan finde dem.. Jeg har ikke selv nogen små endnu.. Men jeg ved min søster fandt sin i name it.. 

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

altså vinterjakken kan jo bruges indtil marts næsten, a...lt afhængig af det danske skiftende vejr..så der er pænt lang tid til endnu.Efter marts er en overgangsjakke med en tyk trøje inden under god, og dem sælges der masser af:-)

Har selv 2 slags jakker til min datter og en til min søn,den han har kan man have foer i eller tage det ud så den er perfekt til forår og sommer.

Anmeld

11. januar 2011

hc=k

MariaE skriver:

altså vinterjakken kan jo bruges indtil marts næsten, a...lt afhængig af det danske skiftende vejr..så der er pænt lang tid til endnu.Efter marts er en overgangsjakke med en tyk trøje inden under god, og dem sælges der masser af:-)

Har selv 2 slags jakker til min datter og en til min søn,den han har kan man have foer i eller tage det ud så den er perfekt til forår og sommer.

Jamen hvad er en overgangsjakke???

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

en tynd jakke med foer i:-)

Altså ikke en tynd 1 lags jakke eller tykkere jakke

Skal du have brugt eller nyt?

Anmeld

11. januar 2011

hc=k

MariaE skriver:

en tynd jakke med foer i:-)

Altså ikke en tynd 1 lags jakke eller tykkere jakke

Skal du have brugt eller nyt?

Jamen jeg ved faktisk ikke hvad jeg vil have endnu, Jeg sidder og kigger på nettet for at se hvad der er.

Anmeld

11. januar 2011

betski

hc=k skriver:

Jamen hvad er en overgangsjakke???

Som overgangs jakke bruger jeg (både til min datter og jeg) en softshell jakke med en fleace jakke/trøje inden under.

Anmeld

11. januar 2011

hc=k

duddi. skriver:

Som overgangs jakke bruger jeg (både til min datter og jeg) en softshell jakke med en fleace jakke/trøje inden under.

Okay så en soft shell med noget indenunder er fint nok. Super for så ved jeg da hvad jeg skal kigge efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.