Er det Stine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Nenus

Er det virkelig Stine fra D.U.M de snakker om på EB og i nyhederne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

afrobabies

@nn@ skriver:

Er det virkelig Stine fra D.U.M de snakker om på EB og i nyhederne??

Ja, det er det, men hun er jo ikke dømt, så spørgsmålet er om det er hende, som har gjort det, eller det er en anden som har rusket hendes søn...

Anmeld

11. januar 2011

Steph_Laurits

victoria2008 skriver:

Ja, det er det, men hun er jo ikke dømt, så spørgsmålet er om det er hende, som har gjort det, eller det er en anden som har rusket hendes søn...

Hun har jo siddet hemmeligt fængslet i 6 mdr. og blev løsladt i fredags og har stadig en sigtelse da sagen kører til maj 2011!

Anmeld

11. januar 2011

Nenus

victoria2008 skriver:

Hold op.. Kunne slet ikke forestille mig, hvis det var hende

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

StephanieJ skriver:

Hun har jo siddet hemmeligt fængslet i 6 mdr. og blev løsladt i fredags og har stadig en sigtelse da sagen kører til maj 2011!

Ja, men det er jo svært for politiet at finde beviser på at det lige er hende som har gjort det, med mindre der er nogen som med egne øjne har set hende gøre det....

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Hmm .. Hvad siger de da ?

Har du ikke et link ?

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

@nn@ skriver:

Hold op.. Kunne slet ikke forestille mig, hvis det var hende

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke, selvfølgelig kan det være hende, hun har jo haft en fødselsdepression, og nør man har det, så er man ikke herre over sine egne gerninger, men det her er bare meget groft, så politiet skal sgu være sikre før de dømmer hende, hun er jo trods alt mor til 2 dejlige unger..

Anmeld

11. januar 2011

Nenus

victoria2008 skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke, selvfølgelig kan det være hende, hun har jo haft en fødselsdepression, og nør man har det, så er man ikke herre over sine egne gerninger, men det her er bare meget groft, så politiet skal sgu være sikre før de dømmer hende, hun er jo trods alt mor til 2 dejlige unger..

Det er jo nemlig lige det..

Anmeld

11. januar 2011

Nenus

morethanperfect skriver:

Hmm .. Hvad siger de da ?

Har du ikke et link ?

http://ekstrabladet.dk/112/article1485352.ece

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.