Kravlegåd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

regalprime

Ved ikke om dette emne ligger rigtig

Men i skønne damer fortæl mig hvorfor man skal vælge kravlegård og hvorfor man ikke skal???

Jeg er så meget i tvivl om jeg skal købe en til Sissel på 5 mdr eller om det bare er spild af penge.

Så fortæl gerne hvorfor du valgt at få eller ikke få sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Men i skønne damer fortæl mig hvorfor man skal vælge kravlegård og hvorfor man ikke skal???

Jeg er så meget i tvivl om jeg skal købe en til Sissel på 5 mdr eller om det bare er spild af penge.

Jeg har en fordi vi har hund!

Jeg bruger den stort set kun når ejg skal på potten, eller ud i skraldespanden osv, hvor Lisa ik lige behøver med! Iøvrigt har min kæreste top tunet det, så den har hjul på!! Så kan jeg trække hende med i køkkenet når vi laver mad osv!

Kig iøvrigt her: https://www.baby.dk/debat/46890pi1/babyudstyr/kravlegaard-.aspx

Stine og Lisa.

Anmeld

11. januar 2011

Low

Altså jeg har en fordi så ved jeg at han ikke lige pludselig er i den ene ende af huset og jeg ved hvad han kan kan få fat i. Jeg har også 2 store hunde som KAN være lidt voldsomme så hos mig er den super god. Jeg købte bare en brugt for 150kr

Anmeld

11. januar 2011

Diana...

Jamen det er jo svært at svare på for andre for det er jo så forskelligt fra familie til familie. Men jeg ville ikke bruge penge på det når du ikke føler du har haft brug for den ind til videre. 

Vi havde en til Lucas (første fødte) Og den brugte vi ikke særlig meget. 

Men jeg tror vi kommer til at bruge den rigtig meget nu her anden gang så den lille kan få lidt fred for Lucas og alle dyrene. Men så snart de begynder at kunne komme lidt rundt selv gider de fleste jo ikke en kravlegård så tror ikke det længe du ville få glæde af den. 

Anmeld

11. januar 2011

regalprime

Tilmeldt skriver:

Jeg har en fordi vi har hund!

Jeg bruger den stort set kun når ejg skal på potten, eller ud i skraldespanden osv, hvor Lisa ik lige behøver med! Iøvrigt har min kæreste top tunet det, så den har hjul på!! Så kan jeg trække hende med i køkkenet når vi laver mad osv!

Kig iøvrigt her: https://www.baby.dk/debat/46890pi1/babyudstyr/kravlegaard-.aspx

Stine og Lisa.

Var ikk herinde dengang det andet indlæg blev lavet kan jeg se Men tak for svar. Vi har hverken hund eller noget. Men en trappe, og vil jo nødig have hende op på den en dag jeg er på potten eller lig

Anmeld

11. januar 2011

regalprime

Low skriver:

Altså jeg har en fordi så ved jeg at han ikke lige pludselig er i den ene ende af huset og jeg ved hvad han kan kan få fat i. Jeg har også 2 store hunde som KAN være lidt voldsomme så hos mig er den super god. Jeg købte bare en brugt for 150kr

Tak for svar Har en brugt til 300 i kiggerten, men træls hvis jeg så ikk får brug for den

Anmeld

11. januar 2011

regalprime

Diana... skriver:

Jamen det er jo svært at svare på for andre for det er jo så forskelligt fra familie til familie. Men jeg ville ikke bruge penge på det når du ikke føler du har haft brug for den ind til videre. 

Vi havde en til Lucas (første fødte) Og den brugte vi ikke særlig meget. 

Men jeg tror vi kommer til at bruge den rigtig meget nu her anden gang så den lille kan få lidt fred for Lucas og alle dyrene. Men så snart de begynder at kunne komme lidt rundt selv gider de fleste jo ikke en kravlegård så tror ikke det længe du ville få glæde af den. 

Ja kan godt tænkes det er for sent Hmm...

Anmeld

11. januar 2011

Lou87

regalprime skriver:

Jeg har købt en i rund med hjul så den kan trækkes lidt praktisk rundt (kan dog ikk komme igennem alm str dør!)
Men jeg synes den er god, feks hvis man har dyr som jeg..
Gider ikk altid have hun ligger på tæppet på gulvet og leger hvis der ikk lige er støvsuget samme dag... (mest pga mens de er små - allergi osv) Så der synes jeg den er god at den er lidt oppe, samt at den jeg har kan justere bundpladen så mens de ikke står op og kan falde udover, kan den hæves så man ikk skal bukke sig så langt efter dem.. (man slider nok på ryggen i forvejen)
Og så self for at man ved hvor man har dem mens man måske li er ude med skrald, laver mad, eller på toilet.. osv.

Men ville KLART købe den nu, (min er også 5 mdr, har mest begyndt og bruge den den sidste måned) ikk det blir for sent

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

jeg ville hav en fordi det var sikkert at lægge dem fra mig når jeg skulle på toilet eller lave andet hvor de ikke kunne holdes i mens.

Vi brugte den til at lægge ham og hende i når vi skulle lave mad, trak den med ud i køkkenet og så kunne de se hvad vi ladede uden at lave ulykker i mens:-)

Og da lillesøster kom kunne man lægge hende der så den store ikke lige trådte på hende eller faldt eller hvad de nu kan finde på i en alder al 1,5 år:-)

Får jeg flere viljeg tage den i brug igen, tror jeg i hvert fald, for de andre er stadig lidt små og ulykker sker når man vender ryggen til.

Men jo, kunne sikkert fint have klaret mig uden, var bare glad for at jeg kunne bruge den når jeg ville.

Anmeld

11. januar 2011

regalprime

Tak for alle svarende Det er jo dejligt at folk gider svare på ens spørgsmål Men er bare så meget i tvivl om det stadig jeg vi ikk har dyr eller noget. Som regl når jeg laver mad er rhun med i hendes skråstol og ELSKER dette. Så måske det er spild af penge at købe en, ja er stadig meget i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.