Min pibe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Bavianis

Nej, nej, nej Trine!! Du har rent faktisk anskaffet dig en!

Og hvad tror du Sol og hendes venner kommer til at tænke når hun har sådan en "Jens Vibeke" mor???

Så kan jeg fanme også melde mig til syning på FOF uden at det skal være nørdet!! Fanme ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

det var RET sjovt, for jeg gik og ventede på noget til Sols fest og så kom din konvelut og jeg tænkte SLET ikke det var den, så jeg flåede den bare op og tænkte "hvad saaaatan?!" og så "JUHUUUU JUBIIIIII HURRAAAAAA!" og nu har jeg gået og aet den siden klokken 11

Nu er simpelthen så sød!

Godt den kunne komme ned til dig, så den kunne blive aet istedet for bare være i kasse på loftet.

Anmeld

11. januar 2011

oo

Bavianis skriver:

Nej, nej, nej Trine!! Du har rent faktisk anskaffet dig en!

Og hvad tror du Sol og hendes venner kommer til at tænke når hun har sådan en "Jens Vibeke" mor???

Så kan jeg fanme også melde mig til syning på FOF uden at det skal være nørdet!! Fanme ja!

fandme ja! og jeg kommer og peger med min pibe på dine syninger når det er

der er så RIGELIGT Sol kan flove sig over ved hendes mor når den tid kommer, at en pibe virkelig ikke gør den store forskel

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

Tjuhl skriver:

fandme ja! og jeg kommer og peger med min pibe på dine syninger når det er

der er så RIGELIGT Sol kan flove sig over ved hendes mor når den tid kommer, at en pibe virkelig ikke gør den store forskel

Jeg kan lige se at sy-læreren hedder Jens Vibeke og går og peger ad mig med hans/hendes snade!

Ja - her bliver der nok også nok at tage af fra flove-hylden... Gregers synes ihvertfald der er så rigeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.