Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eller noget... Emnet er igen min SU....
I denne mdr. mangler jeg indtil videre omkring 1000 kr, ud over de mere end 15.000 de skylder mig! Jeg er rigtig trist over ikke og kunne lave noget med Malou Selma uden og skylle låne penge af min far og banken..
Jeg er så utrolig ked af at jeg ikke kan være glad lige nu, gøre nogen ting her hjemme... Jah, jeg er bare så ked af det.. Intet kan ødelægge en mere end penge.. ØV hvor er det bare irriterende..
Måske jeg bare skal sætte Thomas Helmig (my lover) på anlæget og spille for fyld hammer mens jeg gør rent!! Så må jeg tage det sure med det søde senere, når jeg får svært ved og gå pga smerter i ryggen, ben og alle andre tænklige steder.. Men Baby-tille har det godt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DatterMalou skriver: Eller noget... Emnet er igen min SU.... I denne mdr. mangler jeg indtil videre omkring 1000 kr, ud over de mere end 15.000 de skylder mig! Jeg er rigtig trist over ikke og kunne lave noget med Malou Selma uden og skylle låne penge af min far og banken.. Jeg er så utrolig ked af at jeg ikke kan være glad lige nu, gøre nogen ting her hjemme... Jah, jeg er bare så ked af det.. Intet kan ødelægge en mere end penge.. ØV hvor er det bare irriterende.. Måske jeg bare skal sætte Thomas Helmig (my lover) på anlæget og spille for fyld hammer mens jeg gør rent!! Så må jeg tage det sure med det søde senere, når jeg får svært ved og gå pga smerter i ryggen, ben og alle andre tænklige steder.. Men Baby-tille har det godt..
Det er da også træls at skulle vente så længe på det! Håber de snart får fingeren ud, og at du husker også at slappe lidt af, så du ikke er helt mørbanket imorgen..
AnneBJ skriver: Det er da også træls at skulle vente så længe på det! Håber de snart får fingeren ud, og at du husker også at slappe lidt af, så du ikke er helt mørbanket imorgen..
Ja det er rigtig træls.. Men også bare det der at man overhovedet ikke får et svar om noget som helst.. På skolen er SU-vejlederen sur og irriteret over at jeg kommer uden for hendes åbningstid, men hvad regner hun med..
Men nu har jeg besluttet og lade det ligge lidt, og så må jeg bare lade vær med og købe nogen søskendevogn. ØV..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128