kunne jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Alberts/

jeg bor i en blok på anden sal.

og havde lige fået Albert til at sove, så begynder mine naboer at kaste tv, bord, kommode, 3 stole og lidt mere ned, går ud og spørger dem pænt som de ikke vil lade hver med det., ihvertfald vente til min dreng vågner om 1-2 timer,

hende som står nede på græsset kigger ned i jorden, og 3 min efter siger jojo,

går ind igen i den tro at de lader hver, men nej der ryger da lige en reol, et tv mere en før og en sofa ud over, og ja så vågner min dreng jo, har kæmpet for at få ham til at sove siden klokken 6.

ved godt man ikke kan lave tingene efter alle andre, men i vores kontrakt står der at der ingen ting må ryge ud over altanen,  og jeg spurgte dem endda MEGET pænt,

er det mig som ikke kan tillade mig at bede dem om at lade hver eller?

Knus Alberts mor som har kæmpet med at få mad i min lille dreng og få ham til at sove, som jo så ikke rigtig lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

eElak

Æhm..

HVorfor pokker smider man tingene ud over altanen???

De må faktisk ikke gøre det der i forhold til bolig-reglementet (langt de fleste steder)

SÅ ring efter viceværten hvis det er.. ;-)

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Alberts/ skriver:

og havde lige fået Albert til at sove, så begynder mine naboer at kaste tv, bord, kommode, 3 stole og lidt mere ned, går ud og spørger dem pænt som de ikke vil lade hver med det., ihvertfald vente til min dreng vågner om 1-2 timer,

går ind igen i den tro at de lader hver, men nej der ryger da lige en reol, et tv mere en før og en sofa ud over, og ja så vågner min dreng jo, har kæmpet for at få ham til at sove siden klokken 6.

ved godt man ikke kan lave tingene efter alle andre, men i vores kontrakt står der at der ingen ting må ryge ud over altanen,  og jeg spurgte dem endda MEGET pænt,

Knus Alberts mor som har kæmpet med at få mad i min lille dreng og få ham til at sove, som jo så ikke rigtig lykkes

Jeg vil også sige... Ring efter viceværten, han skal gøre noget ved det.....

Anmeld

11. januar 2011

Alberts/

KaLee skriver:

Æhm..

HVorfor pokker smider man tingene ud over altanen???

De må faktisk ikke gøre det der i forhold til bolig-reglementet (langt de fleste steder)

SÅ ring efter viceværten hvis det er.. ;-)

de er vist for dovne til at bære det ned,

viceværterne har haft fat i dem men ingen bedring af det

Anmeld

11. januar 2011

eElak

Så smid dem ud over altanen.. Meget nemmere

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Det var ski da en underlig adfærd.
Jeg ville også ringe til viceværten omgående.
Det kan da godt være, at man alligevel vil køre det på lossepladsen, men det er nok ikke lige måden at få det ud af lejlighede på.
Gu' ve' om pigebarnet, du snakkede med, blot stod og så på at kæresten/manden smed tingene ned til hende, fordi de er gået fra hinanden
Nå det er jo heller ikke dit problem, men det er da utroligt at folk ikke kan vise en bedre opførsel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

Alberts/

victoria2008 skriver:

Jeg vil også sige... Ring efter viceværten, han skal gøre noget ved det.....

skal til viborg om lidt så nævner jeg det lige nede på kontoret vi har her i blokken

Anmeld

11. januar 2011

Alberts/

SussieThyssen skriver:

Det var ski da en underlig adfærd.
Jeg ville også ringe til viceværten omgående.
Det kan da godt være, at man alligevel vil køre det på lossepladsen, men det er nok ikke lige måden at få det ud af lejlighede på.
Gu' ve' om pigebarnet, du snakkede med, blot stod og så på at kæresten/manden smed tingene ned til hende, fordi de er gået fra hinanden
Nå det er jo heller ikke dit problem, men det er da utroligt at folk ikke kan vise en bedre opførsel.

Kærligst
Sussie

de er ikke gået fra hinande,

de stiller det  i sådan en "tunnel" vi har som vi kan gå igennem om til vores skure,

de kører skam ikke selv på lossepladsen med det.¨

men siger det til viceværterne når jeg går ned for at skal med bussen(:

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Alberts/ skriver:

skal til viborg om lidt så nævner jeg det lige nede på kontoret vi har her i blokken

Jeg bor nederst i en blok, og kan godt finde på at smide noget ud over altanen, men aldrig noget der larmer, det er mere hvis jeg har store papkasser, som skal i containeren, så er det lidt nemmere at smide det den vej, og gå hen med det

Anmeld

11. januar 2011

Alberts/

KaLee skriver:

Så smid dem ud over altanen.. Meget nemmere

de bliver ved så gik lige ud endnu engang og spørger igen pænt om de ikke vil bære det ned istedet for at smadre ræsplænen med at kaste ned og vække alle de små i ejndommen som sover, så siger hun så dumt "jamen vi rydder bare op" så siger jeg "ja men jeg har bare prøvet at få min søn til at sove siden klokken 6 imorges"   så siger hun guhjælpende bare " jamen det kan jeg jo ikk gøre for, vi rydder jo bare op" kæft man folk kan være dumme nu om dage,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.