Aaargh, de s***** bilag... (jobansøgning + bilag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

eElak

Halløjsa..

NU er der flere herinde, som søger efter jobs.. Og jeg ville høre jer - og også dem der ved noget om det - hvad sender i med af bilag når i søger?

Altså Ansøgning og CV er en selvfølge..

Da jeg ikke er uddannet endnu, men søger uddannede jobs (er færdig til sommer), har jeg intet uddannelsesbevis endnu. Men har en karakteroversigt (standpunktskarakterne) som kommer med..

Hvad så derudover?

Jeg har Kurser i regnskabsprogrammen, som arbejdspladsen bruger, excel og word.
Derudover har jeg nogle AMU kurser og førstehjælp...

SKal man sende dem (de relevante) med, eller bare nøjes med den karakteroversigt, og så kan de se resten ved lejlighed?

QNuzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
KaLee skriver:

Halløjsa..

NU er der flere herinde, som søger efter jobs.. Og jeg ville høre jer - og også dem der ved noget om det - hvad sender i med af bilag når i søger?

Da jeg ikke er uddannet endnu, men søger uddannede jobs (er færdig til sommer), har jeg intet uddannelsesbevis endnu. Men har en karakteroversigt (standpunktskarakterne) som kommer med..

Hvad så derudover?

SKal man sende dem (de relevante) med, eller bare nøjes med den karakteroversigt, og så kan de se resten ved lejlighed?

QNuzz

Da jeg søgte jobs sendte jeg ansøgning, cv og diverse udtalelser - ingen eksamensbeviser mv.

Du kan evt. skrive i din ansøgning, at hvis kopi af eksamensbeviser, kurser mv. ønskes fremsendes disse gerne.

Held og lykke

Anmeld

11. januar 2011

eElak

Da jeg søgte jobs sendte jeg ansøgning, cv og diverse udtalelser - ingen eksamensbeviser mv.

Du kan evt. skrive i din ansøgning, at hvis kopi af eksamensbeviser, kurser mv. ønskes fremsendes disse gerne.

Held og lykke

Jeg har faktisk nogle udtalelser, men de er nogle år gamle..

Men har 4 referencer stående på CVet som er fra min elevtid, samt kort forinden, så de er opdateret.. Det er i stedet for udtalelser at jeg sender disse

og tak...

Anmeld

11. januar 2011

ekzunz

Jeg har ikke sendt nogle bilag med. Jeg har faktisk ingen udtalelser liggende og mine eksamensbeviser er jo tusse-gamle. Jeg tænker at hvis de ønsker at se noget, så beder de om det.

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

KaLee skriver:

Halløjsa..

Hvad så derudover?

QNuzz

Hejsa.

Jeg sender mit eksamensbevis og skriftlige anbefalinger. (Har dog forlagt mine anbefalinger i en flyttekasse, der er til opbevaring), så lige nu sender jeg kun eksamensbeviset. Mht. kurser, så er det rigeligt, at du skriver på CV'et, at du har taget dem. 

(Jeg har lavet workshops og præsentationer omkring jobsøgning i et tidligere job ;-)) 

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.