Står du og mangler 10.000 kr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

ChatH

Macrolf skriver:

Prøver lige en sidste gang

NØJ synd man ikke skulle til fyn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Maise

hvorfor flytter i dog fra det lækre hus ??

Anmeld

11. januar 2011

sus73

Ja, jeg sidder og netkigger efter hus for tiden, bare ikke lige i Middelfart desværre - jeres hus er ellers super skønt. Held og lykke med salget.

Anmeld

11. januar 2011

..

Vi har købt et andet hus som vi pt er ved at sætte i stand. Det andet hus ligger på den vej hvor jeg er vokset op, vores båd ligger lige nede ved stranden for enden af vejen og vi hører på en eller anden måde til på den vej.

Vi kommer til at savne dette hus og den fantastiske udsigt men det andet vejer højere

Anmeld

11. januar 2011

millesofie

øv ligger på den forkerte side af broen

men waow det er fedt

Anmeld

11. januar 2011

Laura.

Super lækkert hus. Bare ærgeligt det ikke lå i nordsjælland.

Anmeld

11. januar 2011

..

Øv hvor er det ærgerligt at I syntes så godt om det men ikke skal flytte til Middelfart

Ellers kan jeg varmt anbefale Middelfart, det er en skøn by, det ligger perfekt. ½ time til Odense, 1 time til Esbjerg og Århus, 20 minutter til Vejle og Kolding og 2½ time til København Derudover er byen omkranset af skov og strand

Anmeld

12. januar 2011

..

Fisenberg skriver:

øv ligger på den forkerte side af broen

men waow det er fedt

Tak, og hvilken bro?

Anmeld

12. januar 2011

Tdittmann

superlækkert - vi bor i Assens men kunne godt tænke os at komme tættere på 3-kantsområdet og motorvejen, men huset er for lille til 3 børn og 2 voksne

Anmeld

12. januar 2011

..

superlækkert - vi bor i Assens men kunne godt tænke os at komme tættere på 3-kantsområdet og motorvejen, men huset er for lille til 3 børn og 2 voksne

Der er jo en super lækker udestue som vi i en periode brugte som soveværelse, det kan bruges som ekstra værelse og så er der jo et stort lækkert værelse i kælderen med egen indgang. Ovenpå er der jo 2 børneværelser og et stort soveværelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.