igår aftes skulle jeg finge til min fætter. men når telefonen bliver taget er det min eks, smækker på fordi det havde jeg ikk lige forventet.(de hedder det samme på min mobil) så han skriver så og hører hvem jeg er. svare og regner ikk med respons, men han skriver og skriver og skriver og ender med at ringe, og så dum jeg er svare jeg både på sms og samtaler.
kan ik helt finde ud af mig selv lige pt, savner manden helt vild men alligevel er der så mange ting der siger imod,
1:han gik fra mig da jeg lige havde født(det var ikk hans barn) og han så aldrig mit barn på andet end billeder,
2:han skjulte når han var henne ved sin eks for at se sin datter(han måtte skam hellere end gerne se sn datter men han måtte gerne fortælle det istedet for at sige at han sa hjemme og spillet computer)
3:han blev side fornærmet hvis han gik i seng uden sex, (jeg var høj gravid og lysten var der ikk altid)
4:han var lidt klistret og ville komstant kysse.
men selvom alle de ting siger imod så savner jeg sku manden og har gjort det siden bruddet,
men VIL ikk have ham igen, men savner ham stadig, kan simpelhen ikk slette ham fra min hukommelse, det var ham jeg delte min gravidtet med..
what to do???

Anmeld