Svien i venstre side af maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

SD21

Hej

Jeg har siden i morges haft en svien i højre side af maven. Det går ca. fra lige under hoften og helt op til under ribbenene. Det er ret ubehageligt og gør også ondt - men ikke direkte smerter. Jeg fik min mens d.31/12 og derfor kan det vel ikke være æl endnu?

Jeg plejer at have mange smerter ved æl, men det er ikke den samme smerte som normalt, så er der nogen af jer der har en idé om hvad det kan være og om jeg behøver at være nervøs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Frøken J.

SD21 skriver:

Hej

Jeg har siden i morges haft en svien i højre side af maven. Det går ca. fra lige under hoften og helt op til under ribbenene. Det er ret ubehageligt og gør også ondt - men ikke direkte smerter. Jeg fik min mens d.31/12 og derfor kan det vel ikke være æl endnu?

Jeg plejer at have mange smerter ved æl, men det er ikke den samme smerte som normalt, så er der nogen af jer der har en idé om hvad det kan være og om jeg behøver at være nervøs?

Altså jeg tror lægen kan give dig det bedste svar, for jeg aner det personligt ikke. Hvis du er bekymret så ring, det sker der ikke noget ved. Angående om din ægløsning kan komme allerede nu, så ville det nok være tidligt ja, men nogen får jo ÆL ret tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.