Nogen der ved hvad de piller hedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

JuelZ

I gråd og alt det der glemte jeg at spørge indtil hvad de piller hedder som renser "kroppen for det sidste fostersæk og fostervand" ? jeg har mistet mit barn og har fået nogen stik piller - til skeden 4stk og dem sku jeg ta' plus en kvalme stillende og smertestillende o.lign, men jeg vil egentlig gerne læse lidt om de piller, altså hvad præcist de gør og alt det...

har det rigtig skidt med det hele og føler mig virkelig tom nu
men jeg tænker også positive tanker fordi jeg ikke vil gå helt nedenom og hjem... har selvfølgelig rigtig ondt efter jeg har taget de piller, og jeg bløder enormt kraftigt nu og ja... slet ingen beskrivelse af det...

håber der nogen der ved hvad de hedder så jeg kan søge lidt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Kindfed

Først: hvor bløder mit hjerte virkelig for dig. Jeg har selv været igennem det samme og det er så afskyeligt, at jeg selv idag har svært ved at sætte ord på det. Jeg håber og håber, at du har nogen omkring dig, som du kan læne dig op ad.

Dernæst: jeg vil tro, at stikpillerne hedder Cytotec, evt. Misoprostol, det er det samme. Du kan læse om dem her: http://www.medicin.dk/(pr0ub0ee0jsgbny43u3vdraf)/show.aspx. Du skal ikke lade dig forvirre af, at der står, de bruges mod mavesår, for de gør de også.

Anmeld

10. januar 2011

JuelZ

Kindfed skriver:

Først: hvor bløder mit hjerte virkelig for dig. Jeg har selv været igennem det samme og det er så afskyeligt, at jeg selv idag har svært ved at sætte ord på det. Jeg håber og håber, at du har nogen omkring dig, som du kan læne dig op ad.

Dernæst: jeg vil tro, at stikpillerne hedder Cytotec, evt. Misoprostol, det er det samme. Du kan læse om dem her: http://www.medicin.dk/(pr0ub0ee0jsgbny43u3vdraf)/show.aspx. Du skal ikke lade dig forvirre af, at der står, de bruges mod mavesår, for de gør de også.

jeg er virkelig os selv så ked af det som nogen kan være det er virkelig hårdt at tænke på, især fordi man nu begyndte rigtig for alvor at ense at man sku være forældre og at det virkelig var os... men nej... barnet har ikke vokset overhovedet så de siger at allerede i uge 4 eller 5 har hele processen stoppet

mange tak, ja jeg kan godt se det er lidt forvirrende at læse om, men hva faen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.