Er der nogen, der har nogle gode anbefalinger til trænings dvd'er, som I selv har benyttet jer af og haft gavn af ?
Synes det er svært at finde det rigtige. Har haft lånt flere forskellige på biblioteket, men er ikke helt vild med nogen af dem. Der er fx Charlotte Bircow's trænings dvd for gravide, men det er med det samme høje tempo og gang i den, som alle hendes andre dvd'er, hvor jeg kan være bekymret for, om det er forsvarligt, når man ikke er lige så trænet og fit som hun og hendes elever er.
Til gengæld er en del af de andre trænings dvd, jeg har fundet, for kedelige og mest udstrækningsøvelser/yoga eller hvad de nu kalder det, men ihf meget stillesiddende og dem får jeg ikke oplevelsen af, at få kroppen trænet ordentlig igennem med.
Jeg lånte også en amr. dvd Fit Mama. Den ser umiddelbart god ud, men da jeg prøvede den idag, havde jeg mere følelsen af at fjolle rundt, fordi øvelserne er ret svære og man ikke får en ordentlig instruktion i, hvordan de udføres korrekt.
Så nu overvejer jeg, om jeg måske skal tilmelde mig et hold eller et fitness center i stedet. Men som udgangspunkt hader jeg at komme sådanne steder og keder mig ret hurtigt ved maskin-træning. Fordelen er til gengæld, især hvis det er et fysioterapeut træningssted, at man kan få ordentlig instruktion specielt rettet mod ens behov. Til gengæld er det også dyrt.
Hvad har I andre gjort ?
Anmeld