føler sig begavet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

mariamiss6

dorthemus skriver:

Så lægger jeg altså lige billet ind...du HAR en mand

hahaha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

dorthemus

mariamiss6 skriver:

sjovt, for han lød jo ellers sød....

Men det er så vildt mærkeligt at han ikke giver dig muligheden for at finde ham, når han nu spørger om du gider lol....

Nej det er da klamt, at han ikke giver sig til kende

Garanteret en eller anden weirdo

Anmeld

16. januar 2011

mariamiss6

dorthemus skriver:

det er da klamt, at han ikke giver sig til kende

Garanteret en eller anden weirdo

Hehe måske

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

tuttuuuuuuuuuuuut

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

dorthemus skriver:

Så lægger jeg altså lige billet ind...du HAR en mand

Ja, okay Dorthe... Men derfor kunne man vel blive feriebarn eller noget?? Nej pjat, jeg har det nu fint der hvor jeg er. Kan bare huske hvor fedt det var når man lige havde mødt en... Det må være den samme flelse børn har når de første gang åbner et Kinder-æg... Nyt og spændende

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Ja, okay Dorthe... Men derfor kunne man vel blive feriebarn eller noget?? Nej pjat, jeg har det nu fint der hvor jeg er. Kan bare huske hvor fedt det var når man lige havde mødt en... Det må være den samme flelse børn har når de første gang åbner et Kinder-æg... Nyt og spændende

Det er også en skøn følelse

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

...men ville nu hellere have dét du har  Synes sgu også det er lidt træls i starten med tab af kontrollen

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

dorthemus skriver:

...men ville nu hellere have dét du har  Synes sgu også det er lidt træls i starten med tab af kontrollen

Både og - det er sikkert anderledes nu hvor man er mor (eller snart er), og gerne vil have stabilitet og sikkerhed i sit liv - eller hvor det ihvertfald er vigtigere end en god røv

Jeg har dog nemt ved at holde "forelskelsen" i live. Jeg bliver nemt begejstret og rørt, og husker dagligt på hvor heldig jeg er, og det er godt for parforholdet

Oh - nu blev det en hel anden tråd...

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Både og - det er sikkert anderledes nu hvor man er mor (eller snart er), og gerne vil have stabilitet og sikkerhed i sit liv - eller hvor det ihvertfald er vigtigere end en god røv

Jeg har dog nemt ved at holde "forelskelsen" i live. Jeg bliver nemt begejstret og rørt, og husker dagligt på hvor heldig jeg er, og det er godt for parforholdet

Oh - nu blev det en hel anden tråd...

Lyder dejligt....han er en heldig mand, ham Gregers

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

dorthemus skriver:

Lyder dejligt....han er en heldig mand, ham Gregers

Han er MEGA heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.