Flytte vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

MorTilGustav

Jeg står i den situation at jeg gerne vil flytte fra Århus til Herning så jeg kan være tættere på familien. Det eneste der efterhånden holder mig her hvor jeg bor nu er den vuggestue Gustav går i. Den er bare super. Den ligger lige rundt om hjørnet og han har siden sin start i midten af august været rigtig glad for at være der. Nu er spørgsmålet om det er klogt at flytte ham? Er det nemt nok for de små at indstille sig på nye personer og kan han mon falde til et nyt sted uden problemer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

eElak

MorTilGustav skriver:

Jeg står i den situation at jeg gerne vil flytte fra Århus til Herning så jeg kan være tættere på familien. Det eneste der efterhånden holder mig her hvor jeg bor nu er den vuggestue Gustav går i. Den er bare super. Den ligger lige rundt om hjørnet og han har siden sin start i midten af august været rigtig glad for at være der. Nu er spørgsmålet om det er klogt at flytte ham? Er det nemt nok for de små at indstille sig på nye personer og kan han mon falde til et nyt sted uden problemer?

Jo yngre de er, jo mere omstillingsparate er de... ;-)

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Jeg ville ikke betænke mig ved at flytte ham. Det er selvfølgelig ærgelig hvis du ikke bliver nær så glad for den næste vuggestue, men det kan jo sagtens være at det bliver lige så godt i Herning. Din søn får jo også en masse ud af at bo tæt ved sin familie. Børn er generelt meget samarbejdsvillige og kan godt klare at blive flyttet. Dermed ikke sagt at det er ligegyldigt om de flytter hele tiden, men så længe de er så små, så sker der intet ved det. Det er straks mere problematisk når de kommer i skolealderen og knytter tætte venskaber.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. januar 2011

MorTilGustav

Ja, jeg aner ikke hvor nemt de små har ved at omstille sig til en hverdag med helt nye børn og voksne lige pludselig. Er sgu lidt bange for hvordan han vil tage det og om det er muligt at finde en VS der er lige så god som denne. Men det er også træls at den er det ENESTE der holder mig boende her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.