Hjælp omkring voksen elevløn som sosuhjælper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.834 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Mor-til-asta-09

Ja som overskriften lyder..

Er igang med at undersøge muligheder omkring sosu hjælperen.. Nogle der ved hvor meget i løn man får?? Jeg fylder 25 imorgen, så ville kunne få voksen elevløn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Louise mortil4

Mor-til-asta-09 skriver:

Er igang med at undersøge muligheder omkring sosu hjælperen.. Nogle der ved hvor meget i løn man får?? Jeg fylder 25 imorgen, så ville kunne få voksen elevløn..

jeg mener det i 2010 var 17000 kr før skat hende på kommunen sagde lønnen var for voksen elever

Anmeld

10. januar 2011

smvelf

hej ynglings Ligenu er den på 18000 heroppe. men du skal huske at du skal have 1 års relavant erfaring for at komme i betragtning til den, det er ikke nok og være fyldt 25

Anmeld

10. januar 2011

Nettemor

ydermere skal det ene års relevant erfaring opfylde nogle krav. min 24 hver uge(mener jeg det er) og inden for de sidste 3 eller 5 år.

men du kan få svar på alle dine spørgsmål ved at ringe til skolen. der hjælper de dig med hva end du skal vide..

Anmeld

10. januar 2011

Mor-til-asta-09

smvelf skriver:

hej ynglings Ligenu er den på 18000 heroppe. men du skal huske at du skal have 1 års relavant erfaring for at komme i betragtning til den, det er ikke nok og være fyldt 25

Hej ynglings...

Jeg har ellers hørt at man bare skal have været ude i erhvervslivet i 3 år... Og det vist hjælper at man har en uddannelse i forvejen

Anmeld

10. januar 2011

smvelf

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej ynglings...

Jeg har ellers hørt at man bare skal have været ude i erhvervslivet i 3 år... Og det vist hjælper at man har en uddannelse i forvejen

tror kravene er blevet skærpet nu hvor kommunerne skal spare sådan

Anmeld

10. januar 2011

Mor-til-asta-09

smvelf skriver:

tror kravene er blevet skærpet nu hvor kommunerne skal spare sådan

Det kan snildt være.. Men vi kan sgu ikke få det til at løbe rundt på en alm elevløn...

Anmeld

11. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Mor-til-asta-09 skriver:

Det er løntrin 11. Satsen finder du i FOAs lønmagasin  Timesatsen er 112,? Så kan du selv regne det ud 

Anmeld

11. januar 2011

TbCp

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej ynglings...

Jeg har hørt at hvis man har en uddannelse i forvejen så kan elev-pladsen ikke få tilskud til elev-lønnen og derfor er det ikke alle der vil betale voksen-elevløn selvom man er over 25...

Du må ikke hænge mig op på det, men det er da værd lige at undersøge om det rent faktisk hænger sådan sammen.

Anmeld

11. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej ynglings...

Nej bare 1 års erfaring inden for faget og så 25 år.
Hvis du har 3 år tror jeg næsten at du kan starte direkte på assistent, hvis du også vil ha den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.