Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja såå er det endelig vores tur til forundersøgelse i Brædstrup.Jeg glæder mig helt vildt. Er spændt på hvad vi får afvide, hvad vi skal snakke om, hvor fremtiden bringer osv osv. Bare tanken om at i morgen er vi klogere end nogensinde.Er spændt på om de ved hvor langtid der ca. går før vi sådan rigtig kan starte.Jeg ønsker det så inderligt, at jeg snart ikke kan vente mere fingere for at vi får nogle gode oplysninger.
Der kommer en opdatering når vi kommer hjemKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iiih hvor spændende sveske!!!!
alt hvad der kan krydses for at i kommer hurtigt i behandling! Nu fortjener i altså den spire!!!
FrkLarsen skriver: Iiih hvor spændende sveske!!!! alt hvad der kan krydses for at i kommer hurtigt i behandling! Nu fortjener i altså den spire!!!
Tak skatHåber så inderligt
Held og lykke morgen. Vi er i gang i Bræstrup og er glade for at komme der. Håber I kommer hurtig igennem behandlingen uden de store bump.
MVH Malene
Malene76 skriver: Held og lykke morgen. Vi er i gang i Bræstrup og er glade for at komme der. Håber I kommer hurtig igennem behandlingen uden de store bump. MVH Malene
dejligt at høre alle de folk som er glade for brædstrupJeg glæder mig helt vildt
Jeg krydser fingre for at i får positive nyheder, og at i får lov til at komme igang straks efter næste menses....
malenemusen skriver: Jeg krydser fingre for at i får positive nyheder, og at i får lov til at komme igang straks efter næste menses....
Ja det ville være vidunderligt.Men mon dog.Der skal højest sandsynligt laves nogle flere prøver
Uhh jeg vil tænke på jer og krydse
Kruse90 skriver: Ja såå er det endelig vores tur til forundersøgelse i Brædstrup.Jeg glæder mig helt vildt. Er spændt på hvad vi får afvide, hvad vi skal snakke om, hvor fremtiden bringer osv osv. Bare tanken om at i morgen er vi klogere end nogensinde.Er spændt på om de ved hvor langtid der ca. går før vi sådan rigtig kan starte.Jeg ønsker det så inderligt, at jeg snart ikke kan vente mere fingere for at vi får nogle gode oplysninger. Der kommer en opdatering når vi kommer hjemKram
Hvor er det spændende... krydser alt hvad jeg kan...
Vi krydser ogsaa en masse!!! Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128