Andet besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

HopinWishin

Så er det i morgen vi skal endnu en tur til Skive, jeg glæder mig lidt.. Håber overlægen vil fortælle os hvordan den næste tid skal forløbe. Godt nok er vi jo i karantæne, men håber han kan guide lidt alligevel

Alt den ventetid trækker godt nok tænder ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Malene76

HopinWishin skriver:

Så er det i morgen vi skal endnu en tur til Skive, jeg glæder mig lidt.. Håber overlægen vil fortælle os hvordan den næste tid skal forløbe. Godt nok er vi jo i karantæne, men håber han kan guide lidt alligevel

Alt den ventetid trækker godt nok tænder ud..

Må jeg spørge hvorfor I er i karantæne og hvad det betyder?

Anmeld

10. januar 2011

HopinWishin

Malene76 skriver:

Må jeg spørge hvorfor I er i karantæne og hvad det betyder?

Jeg fik vaccine mod Rubella/røde hunde.. og kan derfor først starte i behandling om to mdr. (man er i tre mdr. karantæne )

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

HopinWishin skriver:

Jeg fik vaccine mod Rubella/røde hunde.. og kan derfor først starte i behandling om to mdr. (man er i tre mdr. karantæne )

Ok.. Det er da øv at skulle vente. Vi er også i behandling, dog i Bræstrup. Håber du får lidt mere overblik over behandlingen og at det kommer til at gå glet når I bliver sat i gang.

MVH Malene

Anmeld

10. januar 2011

HopinWishin

Malene76 skriver:

Ok.. Det er da øv at skulle vente. Vi er også i behandling, dog i Bræstrup. Håber du får lidt mere overblik over behandlingen og at det kommer til at gå glet når I bliver sat i gang.

MVH Malene

Tak for det

Og held og lykke til jer også..

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

HopinWishin skriver:

Tak for det

Og held og lykke til jer også..

Tak

Anmeld

11. januar 2011

HopinWishin

Så var vi en tur i Skive igen i dag... Og vi er nu kommet endnu et skridt på den lange vej... Så snart jeg får min mens. skal jeg ringe og bestille en tid til vandscanning.... (nogen der har prøvet det? .. Gruer lidt for det, når man sådan skal tage diclon inden?

Samtidig får vi en tid til skole... Og derefter kan vi endelig gå igang.. Det må så blive start april ca...  =)

Anmeld

11. januar 2011

malenemusen

HopinWishin skriver:

Så var vi en tur i Skive igen i dag... Og vi er nu kommet endnu et skridt på den lange vej... Så snart jeg får min mens. skal jeg ringe og bestille en tid til vandscanning.... (nogen der har prøvet det? .. Gruer lidt for det, når man sådan skal tage diclon inden?

Samtidig får vi en tid til skole... Og derefter kan vi endelig gå igang.. Det må så blive start april ca...  =)

Hvad er det for noget skole i skal i? Er det noget alle der skal i behandling skal?

Anmeld

11. januar 2011

HopinWishin

malenemusen skriver:

Hvad er det for noget skole i skal i? Er det noget alle der skal i behandling skal?

Jamen det er sammen med andre par der er i samme situation som os.. og så skal vi lære hvordan vi tager medicin som sprøjte og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.