hc=k skriver:
I dag var jeg ved optikkeren for at få taget endnu en synsprøve og så få bestilt nye briller.
Jeg havde været ved øjenlæge i december og fået målt en rigtig høj styrke og så fået besked på at tage til optikkeren for at få lave en prøve dernede så jeg kunne få briller. Så tog jeg til optikkeren her i byen og fik tage en meeeeget grundig prøve og fik tjekket alt hvad der overhovedet kan tjekkes, Damen måler næsten helt det samme som øjenlægen og bestiller så kontaktlinser til mig. Jeg prøver kontaktlinderne i en uge, men mine øjne tører rigtig meget ud og da hun ikke kunne finde nogle bedre i samme styrke blev vi enige om at jeg skulle have briller, Jeg bestemmer mig for at jeg vil købe brillerne der hvor jeg tidligere har købt og da det er samme kæde er det jo nemt nok bare at få sendt prøveresultaterne til den butik. Nå men så kommer vi til det, i dag skulle jeg så have lavet prøven og der kan de bare slet ikke finde noget galt. Hun siger at jeg ser lige som jeg plejer som er 100% på højre øje og 70 % på venstre( med briller ) Hun fik helt de samme resultater som de fik da jeg for 1 år siden var dernede.
Nu sidder jeg her og kan virkelig ikke finde ud af hvor den er gået galt. Jeg har bedt dem om at sende deres resultater tilbage til den første optikker så jeg kan gå derned igen og spørge hvad jeg lige skal stille op.
Det er bare så mærkeligt synes jeg.
nu er det den brance jeg er i, og har været i i 6 år... min mor er optiker og jeg er optiker assistent, og vores råd til dig er du skal stole på din øjenlæge. Og den første optiker som har taget en grundig synsprøve på dig.
Da det virker som om nr to ikke har tjekket ordenlig op på hvad din styrker enlig er men bare gået ud fra hvad du har brugt før.
men du skal ikke være bekymret de fleste optiker stiller i dag den garanti at de bytter det selvfølig om hvis der er de mindste fejl i din briller.
Gør vi i hvertfald hos louis nielsen og også den gang jeg var hos profil optik.
HÅBER du for nogle briller du bliver glad for 
Anmeld