Feber, tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Henri84

Bare lige et hurtigt ?
Min lillepige (8 mdr) er VARM , er ikke i tvivl om hun har feber, men har ikke målt.. Hun har været puttesyg hele dagen, og er nu meget urolig i sengen og kan ikke rigtig finde ro..
Der er i dag brudt en tand igennem, kan det være det der driller hende? Eller kan det kun give feber inden den bryder igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Caroline86

det kan være der en mere på vej?

Anmeld

10. januar 2011

Henri84

Caroline86 skriver:

det kan være der en mere på vej?

Det ser ikke umiddelbart sådan ud
Har givet lidt panodil og håber hun snart kan finde lidt ro

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

Henri84 skriver:

Det ser ikke umiddelbart sådan ud
Har givet lidt panodil og håber hun snart kan finde lidt ro

Da Lauras tand nr to kom kunne vi ikke se/mærke den men hun opførte sig helt som du beskriver.. den kom en uge efter nr 1, ca!

God bedring med hende!!

Anmeld

10. januar 2011

Henri84

Caroline86 skriver:

Da Lauras tand nr to kom kunne vi ikke se/mærke den men hun opførte sig helt som du beskriver.. den kom en uge efter nr 1, ca!

God bedring med hende!!

Tænker også det næsten ikke kan være andet.. For der er ingen snot eller andet, bare feber og utilpashed..
Min store har bare aldrig haft feber eller været mærket af tænder (og dog, en smule her ved 2-års kindtænderne) så har ingen erfaring med feber og tænder

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

Henri84 skriver:

Tænker også det næsten ikke kan være andet.. For der er ingen snot eller andet, bare feber og utilpashed..
Min store har bare aldrig haft feber eller været mærket af tænder (og dog, en smule her ved 2-års kindtænderne) så har ingen erfaring med feber og tænder

mit råd er at se det lidt an i nogle dage

Hun skal selvfølgelig ikke have høj feber eller feber i mange dage uden et smut til lægen, men det virker sandsynligt at det er bisser der driller

knus

Anmeld

10. januar 2011

Henri84

Caroline86 skriver:

mit råd er at se det lidt an i nogle dage

Hun skal selvfølgelig ikke have høj feber eller feber i mange dage uden et smut til lægen, men det virker sandsynligt at det er bisser der driller

knus

Satser på det er tænderne, så tør jeg nemlig godt tage hende med hjem på playdate hos min veninde i morgen Så kan hun jo ikke smitte

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

Henri84 skriver:

Satser på det er tænderne, så tør jeg nemlig godt tage hende med hjem på playdate hos min veninde i morgen Så kan hun jo ikke smitte

haha... nej, tænder smitter vist ikke fnis

Anmeld

10. januar 2011

Moar'en

såsan har Viktor det hvergang han får tænder eller der er tænder på vej. det varer nomalt ikke andet et døgns tid. Håber ikke i skal være mærket af det hver gang, for det er noget øv

Anmeld

10. januar 2011

Henri84

Moar'en skriver:

såsan har Viktor det hvergang han får tænder eller der er tænder på vej. det varer nomalt ikke andet et døgns tid. Håber ikke i skal være mærket af det hver gang, for det er noget øv

v at han altdi reagerer sådan Håber jeg ikke hun kommer til, så er det ligepludselig mange tænder de skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.