Det skulle jeg aldrig have gjort... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Mira0911

Mor010711 skriver:

Åh du skræmmer mig!!! Sidder her i 16. uge stadig med kvalme døgnet rundt. Holder ikke til hvis det skal vare 10 uger mere. 

Føler virkelig med dig og håber på at jeg slipper lidt billigere!

Det er træls... Kvalme er det værste jeg ved... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mor010711

MoarJ skriver:

Det er træls... Kvalme er det værste jeg ved... 

Hvis det bare var en gang imellem, eller bare med et par pauser i løbet af dagen, så ville det gøre det så meget nemmere. Men lige nu synes jeg at det er lidt hårdt at være gravid må jeg indrømme. 

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Jeg havde lavet tidlig aftensmad idag... Så vi kunne slappe godt og grundigt af... 

Jeg tænkte, AH... Kunne da lige sove en time ca... Jeg nød det i fulde drag... Trængte virkelig til det... Har gået og været rigtig træt idag... 

Da jeg vågnede her kl. 19.30 - Havde kvalmen for alvor trådt ind... FØJ... Det sidder virkelig i halsen... Føler det snart er snart... 

Puha... Orker ikke en graviditet mere med opkast og slem kvalme... 

Og SÅ allerede? 

Jeg er 3+6 idag - Er der andre der har fået symptomer så tidligt? 

Det kan da ikke lade sig gøre? 

Jeg havde faktisk kvalme et par dage før forventet mens. Så velkommen i klubben

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

MoarJ skriver:

Jeg havde lavet tidlig aftensmad idag... Så vi kunne slappe godt og grundigt af... 

Jeg tænkte, AH... Kunne da lige sove en time ca... Jeg nød det i fulde drag... Trængte virkelig til det... Har gået og været rigtig træt idag... 

Da jeg vågnede her kl. 19.30 - Havde kvalmen for alvor trådt ind... FØJ... Det sidder virkelig i halsen... Føler det snart er snart... 

Puha... Orker ikke en graviditet mere med opkast og slem kvalme... 

Og SÅ allerede? 

Jeg er 3+6 idag - Er der andre der har fået symptomer så tidligt? 

Det kan da ikke lade sig gøre? 

Fik det ikke så tidligt..

Men ville blot anbefale dig at købe sådan nogle armbånd du også kan bruge til køresyge/søsyge.. og også mod kvalme..
Det r sådan nogen armbånd med et lille akkupunktur punkts knop der så sidder et bestemt sted og afhjælper kvalmen.

Hjalp for mig!

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Håber virkelig ikke det er slemt... Kvalmen er ikke gået væk endnu,... Syntes også selv det er tidligt.. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde... 

ja, det er meget forskelligt Da jeg var gravid med den første kastede jeg slet ikke op, og med den jeg har nu, har jeg kun kastet op en enkel dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.