Kæft det gjorde ondt. Jeg er en kælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Og det mener jeg. Min forlovede og Jeg har prøvet i 15 måneder at blive gravide uden held. Nu har min mor så lige ringet.. Min søster er gravid. Siger NÅ og spørger hvor langt hun er henne. 8 uger ca siger min mor. Så flyver det ud af munden af mig ; Nå så kan hun da nå at tabe den endnu.

Jeg er ikke på talefod med min søster, så det var bare et slag lige i ansigtet. Det ramte hårdere end at blive ramt af en knytnæve. Har lige lagt og grædt og grædt. Syntes det er så uretfærdigt.

Burde ikke ønske at hun taber sit barn, men lige i øjeblikket blev jeg bare fyldt af en kæmpe vrede, skuffelse og jalouxi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Begynder at tvivle på om vi overhovdet kommer til at blive forældre. Efter de har indført det brugerbetaling. ØV hvor er jeg bare helt færdig lige nu

Anmeld

10. januar 2011

Moldemine

fingre for at i nok skal få en lille spire også..
sender dig lige et knus

Anmeld

10. januar 2011

Vingummien

Helt naturligt. Og tror du ikke at din mor forstår, hvis hun altså ved at i prøver.

Håber at i snart har bid. Og ja er så latterligt med den betaling

Anmeld

10. januar 2011

SD21

Puha, det kan jeg sagtens følge dig i ! Jeg ville godt nok også blive ked af det !

Jeg  for at det snart bliver jeres tur!

Kæmpe .

Anmeld

10. januar 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Og det mener jeg. Min forlovede og Jeg har prøvet i 15 måneder at blive gravide uden held. Nu har min mor så lige ringet.. Min søster er gravid. Siger NÅ og spørger hvor langt hun er henne. 8 uger ca siger min mor. Så flyver det ud af munden af mig ; Nå så kan hun da nå at tabe den endnu.

Jeg er ikke på talefod med min søster, så det var bare et slag lige i ansigtet. Det ramte hårdere end at blive ramt af en knytnæve. Har lige lagt og grædt og grædt. Syntes det er så uretfærdigt.

Burde ikke ønske at hun taber sit barn, men lige i øjeblikket blev jeg bare fyldt af en kæmpe vrede, skuffelse og jalouxi.

Det er bare som at få en knytnæve lige i hovedet. Føler med dig, har selv prøvet det. Håber i snart kan se et lys for enden af tunnelen.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Helt naturligt. Og tror du ikke at din mor forstår, hvis hun altså ved at i prøver.

Håber at i snart har bid. Og ja er så latterligt med den betaling

Hun ved vi prøver, men hun forstår det ikke, for efter hun smækkede på fik jeg lige den ondeste sms fra hende.

Anmeld

10. januar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Hun ved vi prøver, men hun forstår det ikke, for efter hun smækkede på fik jeg lige den ondeste sms fra hende.

Slet den sms, og sid lidt med dig selv og kom dig lidt over det. Er jo ikke den fedeste ting at få nyhed om når man selv har svært ved det.

Anmeld

10. januar 2011

Mor010711

Du skal ikke tage det så tungt. 

Tror ikke det er en helt unaturlig reaktion. 

Men bedste venindes søster og hendes kæreste har prøvet i noget tid, desværre uden held. En dag meddeler min veninde (altså søsteren til hender der gerne vil være gravid) at hun er gravid. Den første tanke der flyver gennem hendes hovede er "Hvordan kan hun være det bekendt" Ca. 1 måned senere opdager jeg så at jeg er gravid. Og jeg fik faktisk dårlig samvittighed over det. Hun har ikke sagt noget til mig om det, men kan forestille mig hvadhun tænker. Især fordi vi ikke ligefrem prøvede. 

Det jeg prøver at sige er, lad være med at have det dårligt over det. Du er jo åbenbart godt klar over at det ikke var pænt sagt. Du er jo bare frustreret. 

Fortsat held og lykke med alting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.