Hejsa piger..
- Hmm.. Jeg er fuldstændig færdig!
Har sådan brug for at komme af med mine frustrationer og være noget så ynkelig .. I må lige bære over med mig..
Jeg har nu dagen før nytårsaften været godt sløv, ondt i halsen og hosten begyndte ret hurtigt.. Det har svinget meget op og ned, nu har det så resulteret i en gang lungebetændelse!!
Og det værste er bare at få af vide, at jeg bare ikke må få noget som helst for det..
JAMEN JAMEN!! Ja, jeg ved godt jeg er gravid i uge 29.. Men men men.. Orrrh.. Jeg har så ondt i min krop, min ryg føles som et åbent sår fordi jeg bare hoster og hoster.. Jeg har indtil videre INGEN piller taget over hovedet, da jeg jo ikke vil tage nogle for lillemandens skyld..
Men lige nu ville jeg bare så gerne have en omgang pencilinkur, så jeg kan blive rask igen.. !! Jeg startede i dag op i skolen igen, efter at have haft juleferie siden d. 17 december og så er man fandme nødt til at tage hjem efter 3 time, fordi der kunne jeg bare ikke mere!!
ER DER ANDRE SOM VIRKELIG BARE MÅTTE BIDE I DET SURE ÆBLE OG LIGGE PÅ LANGS?? FORDI MAN IKKE MÅ FÅ NOGET SOM GRAVID!
Ender bare med at ryge ud før jeg skal på barsel, fordi der har været så meget sygdom sidste år.. ØV hvor er det hele bare TRÆLS TRÆLS og atter TRÆLS!! 
Er der ikke nogle herinde, som muligvis ligger inde med nogen gode råd til hvad jeg præcis kan gøre? I håb om at jeg ikke skal ligge for længe i sengen..
og bryder mig slet slet ikke om at hoste sådan.. Ved godt der ikke sker lillemanden noget <3 Men alligevel..
- Tine.. Som er godt træt af det hele og trænger sådan til bare at være rask og føle mig fit for fight!
Anmeld