er det normalt?:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger...

jeg håber i kan hjælpe mig, jeg er bare lidt nervøs for at alt ikke er som det skal med den lille spire i maven, og da jeg har været igennem barnløshedbehnadling er jeg nok extra nervøs!

Men jeg er ca.  7 plus 0 idag, og har haft lidt pine fra min venstre æggestok (deromkring) og ned i benet idag..og så bliver jeg bange for at den ligger udenfor...er det kun mig eller har andre prøvet det har prøvet det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hej piger...

jeg håber i kan hjælpe mig, jeg er bare lidt nervøs for at alt ikke er som det skal med den lille spire i maven, og da jeg har været igennem barnløshedbehnadling er jeg nok extra nervøs!

Men jeg er ca.  7 plus 0 idag, og har haft lidt pine fra min venstre æggestok (deromkring) og ned i benet idag..og så bliver jeg bange for at den ligger udenfor...er det kun mig eller har andre prøvet det har prøvet det før?

Åh hvor jeg kender det...

Jeg kom til min første skanning da jeg var i 10. uge og i tiden inden jeg kom afsted, var jeg bare så bange... Nøj hvor jeg tudede... Jeg havde haft lidt smerter i min højre side, omkring æggestokken, så frygtede også at den lå helt forkert...

Men da jeg kom til skanning, var det hele perfekt

Tror vi allesammen er møgnervøse i starten og ved de mindste smerter bliver vi bange for alt muligt..

Men har du ikke fået en tidlig skanning, nu når du har været i behandling?

herfra

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Åh hvor jeg kender det...

Jeg kom til min første skanning da jeg var i 10. uge og i tiden inden jeg kom afsted, var jeg bare så bange... Nøj hvor jeg tudede... Jeg havde haft lidt smerter i min højre side, omkring æggestokken, så frygtede også at den lå helt forkert...

Men da jeg kom til skanning, var det hele perfekt

Tror vi allesammen er møgnervøse i starten og ved de mindste smerter bliver vi bange for alt muligt..

Men har du ikke fået en tidlig skanning, nu når du har været i behandling?

herfra

Ej hvor dejligt...(ikke det at du havde ondt og var bange)  Men at jeg ikke er alene om det.. 

Jo jeg har fået de tilbud, og i denne uge er åbenbart det første jeg kan komme til.. Men har hørt om nogle der blev scannet allerede 1 uge efter positiv test...men oki, jo længere jeg venter jo mere kan jeg se når vi kommer dertil har de allerede beder nu vor du skrev det der..så er det måske ikke så unormalt...og nu er pinen også kommet lidt i den anden side, og jeg ved at den ligger i hvert fald ikke udenfor på begge sider, så det er da altid noget

knuus

Anmeld

10. januar 2011

oo

jeg kan berolige dig med, at hvis den ligger udenfor er smerten så uudholdelig, at du ville ringe 112 uden at blinke, så det er ikke smerte fra det du har mærket

ligamentsmerterne kan sagtens starte tidligt, det kan næsten føles som kramper og det bedste du kan gøre er, at lægge dig ned og slappe heeeeeeelt af

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hej piger...

Hvor pudsigt...det oplevede jeg igår, men idag er der ingenting. Jeg tror ikke du skal være nervøs for om det skulle være en graviditet udenfor livmoderen, for så ville du på nuværende tidspunkt have meget kraftige smerter.

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Hej piger...

Det har jeg prøvet mange gange at ha. Så jeg tror at det er normalt. Men hvis du er meget u-sikker så snak med lægen om at få en scanning. Fordi det er jo ikke godt at du går og er nervøs...

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

ej hvor dejligt at vide piger... 1000 tak for jeres svar, dte hjalp virkelig

Anmeld

10. januar 2011

tinasmor

Disse niv og spændinger havde jeg også mange af de første 3-5 uger efter at have testet postiv (også efter behandling) med min første og ALT var som det skulle være.

Jeg var møg nervøs da de var der, og så igen møgnervøs da de så IKKE var der mere

Jeg var nervøs helt indtil uge 20. Det var ikke en så rar graviditet fordi man jo konstant er nervøs (ofte når man har forsøgt længe, har været i behandling eller mistet før) men der er ikke så meget andet at gøre end at sige til sig selv at alt er som det skal være. Man kan jo hverken gøre fra eller til, så kun postive tanker.

for at du får en god og nem graviditet.

Anmeld

10. januar 2011

Mirakel baby

Anonym skriver:

Hej piger...

Jeg var også meget nervøs denne gang, og tænkte også om jeg var gravid udenfor, men har hørt at så skal det gøre meget meget ondt.

Hvis du er meget nervøs for det, så synes jeg du skal kontakte læge.

Anmeld

10. januar 2011

Muffinmus

som regel er det den side ægget kom fra man har mest ondt i, her var det venstre side med begge unger:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.