Gaveideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Mor010711

Hej alle i skønne kvinder derude. 

Min kæreste afslutter sin uddannelse som bygningskonstruktør her d. 17 januar. Jeg kunne godt tænke at give ham en gave som et tillykke. Ikke noget voldsomt, da vi er ret enige om at spare på de penge vi har indtil vi skal købe ting til bebsen. 

Her kommer problemet så: Hvad skal jeg give ham??

Vil gerne give ham noget han kan have for evigt, altså ikke bare en skjorte eller sådan noget. Min første tanke var et smykke med datoen og lidt tekst indgraveret. Men han går ikke med smykker. Overhovedet. 

Alle forslag er velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mor010711

Åh altså er der virkelig ikke nogen der har nogle ideer?

Anmeld

10. januar 2011

Vingummien

Hvis det nu er et armbånd til mænd. Slevom han ikke går med smykker. Har givet til 2 mænd i min tid der ikke gik med smykker. Men gjorde det da jeg havde købt det. Og var faktisk rigtig glade for at jeg havde købt sådan noget. Kan jo evt også være et hundetegn han får, det er der jo lidt mere mand over

Et billed af dig med tekst om hvor stolt osv du er eller lign...

Anmeld

10. januar 2011

Mor010711

Tulipan skriver:

Hvis det nu er et armbånd til mænd. Slevom han ikke går med smykker. Har givet til 2 mænd i min tid der ikke gik med smykker. Men gjorde det da jeg havde købt det. Og var faktisk rigtig glade for at jeg havde købt sådan noget. Kan jo evt også være et hundetegn han får, det er der jo lidt mere mand over

Et billed af dig med tekst om hvor stolt osv du er eller lign...

Ja det er bare så oplagt med et smykke, men han er bare ikke til smykker. Han har tidligere fået rigtige mandesmykker i gave, men han går ikke med dem. Ikke engang et ur kan man få ham til at gå med. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12366.gif" alt="" /> Synes også selv det er en kanon ide, for det er jo noget der holder.  

Men tak for dit input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.