Tanas skriver:
Tak skal du have og jeg krydser for vi får lov. Må jeg spørge hvad for en behandling du er igennem og hvordan du har reageret på homoner osv??
det må du.. vi er i gang med Icsi pga meget lav sædtal. Har været i den lange behandling og har reageret godt på hormonerne.
Næsespray gik fint. Den smagte ikke særlig godt, men havde ingen bivirkninger. Kæresten mente jeg havde lidt humørsvingninger, men jeg tror ikke det var mere end normalt 
Det gik også fint med sprøjterne som skulle få ægene til at blive klar. Jeg reagerede helt normalt og udviklede 11 æg blærer. Dette første til 7 æg ud som nu ligger på klinikken og hygger 
Man kunne godt mærke at ægblærerne var vokset de sidste dage. Det der plejede at fylde som en vindrue var til sidst på str. med et lille æble, så det pressede lidt dernede og var ømt fx når jeg satte mig.
Klinikken sagde at det var helt normal ikke at have flere bivirkninger så jeg tror bare man skal springe ud i det uden at være alt for nervøs. Jeg går normalt ikke ad vejen for en god bekymring, men lige med det her har det været særdeles ubegrundet.
Jeg synes godt jeg kan mærke lidt smerter i min underliv her efter ÆU, men synes det er billigt sluppet 
Anmeld