Kan først komme tul gynækolog i marts!!!'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Sujan

Er under udredning.. Har fået taget en masse prøver.

Jeg har fået taget en blodprøve om et par gange fordi den viser jeg ikke har ÆL mens ÆL test viser at jeg altså har ÆL.. Men mens er regelmæssig og alt burde være i orden...
Er så blevet henvist til gynækologen for at finde ud af hvorfor min blodprøve viser sådan.. Og skal også scannes og se om der er passage i æggeleddere og sådan.

Ringede i dag for at bestille tid.. De havde først tid i marts.. Er det ikke længe????

Tænker også at hvis jeg skal videre til behandling skal jeg måske have taget prøver igen fordi de andre er forældet???

Synes i hvert fald 2 mdr. Er længe at vente på at komme til gynækolog. Har jeg aldrig været ude for før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Tanas

Vi ventede i 3 måneder på at komme til gyn så tror det er meget normalt. Men det er længe atvente når man bare godt vil igang

Anmeld

10. januar 2011

DenHeldige

Du kunne jo prøve om der er andre gynækologer tilknyttet det offt som har tid tidligere, hvis du er villig til at rejse efter det Bare et forslag

Anmeld

10. januar 2011

Lambi

Vi ventede også næsten 3 måneder for ta komme til. men da er det også det offentlige vi taler om her, de har ALTID laaang venetid

Anmeld

10. januar 2011

DenHeldige

Lambi skriver:

Vi ventede også næsten 3 måneder for ta komme til. men da er det også det offentlige vi taler om her, de har ALTID laaang venetid

Hm....ikke altid, der kan være væsentlige forskelle mellem regionerne.

Anmeld

10. januar 2011

Putomanen

Hold da op, det lyder godt nok som lang tid.

Jeg kan se, at der er flere der har oplevet en lang ventetid, og 3 måneder er godt nok lang tid.

Da vi havde været hos lægen fik vi et papir med ca. 6 gynækologer, vi kunne vælge i mellem. Og vi valgte den, som ligger tættest på os. 1 uge efter var vi til den første samtale, og fik taget en masse prøver. Jeg tror at vi fik klaret alle prøver inden for 2-3 uger.

Så jeg er meget chokeret over at høre, at andre har ventet så meget længere!

Kan du ikke vælge en anden gynækolog?

Anmeld

10. januar 2011

Miss BananaHammock

Da vi fik tid på fertilitetsklinikken var der også tre måneders ventetid. Jeg havde planer om at ringe der ind en gang om ugen for at høre om de havde afbudstider, men så fik jeg nyt job og tiden forsvandt lige pludselig. 

Men jeg vil da opfordre dig til at ringe en gang imellem og forhøre dig om de skulle have fået en tid tideligere - evt. høre om de ikke kan skrive dig ned hvis de skulle få et afbud!

Håber du kan blive rykket frem, for kender kun alt for godt hvor lang ventetiden kan være når man bare så gerne vil i gang!

Vi var til indledende samtale idag og skal måske allerede igang med behandling i næste cyklus. Vi fik afvide at de ikke ville undersøge passage i æggeleder før efter 2 forsøg, fordi jeg aldrig har haft haft problemer med underlivet, er ung of har reglmæssig mens. 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.