Dagens 5 positive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Manakauapo

Syntes vi trænger til en lille hyggetråd.. Og hvad er bedre end at være positiv hele vejen igennem? Så derfor.. Skriv dagens 5 positive

------

1. Slap for at gå i skole på krykker.

2.  BARBRA STREISAND

3. Har sovet så godt i nat. Dejligt at få lidt overskud ovenpå en fantastisk weekend med Landskonference

4. Sladder fra weekenden  

5. Et kæmpe babykram fra nevøen idag..  Åhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Happiness

Jamen så vil jeg også være med:

1. Vi har endelig kommet på ET navn vi begge kan lide

2: Er ved at blive rask

3: Får min symaskine på torsdag

4: Er stadig lykkelig gravid

5: Skal om en måneds tid bruge en masse penge på BABYTING Glæder mig!

Anmeld

10. januar 2011

Tdittmann

Her er mine 5 positive ting:

1) har fået ordnet alt vasketøjet

2) har fået hjulpet min veninde 

3) har fået gjort klar til min datters 100-dags fest på skolen i morgen

4) har i dag fået at vide af mine 2 store piger at de har en dejlig mor 

5) Mindste manden har grinet og været glad hele dagen

Anmeld

10. januar 2011

Kloster

Sikke positivt. Jeg har ikke haft en alverdens fed dag og har sovet af h til i nat, men jeg vil finde dagens 5 positive alligevel.

1. Startede arbejdsdagen med at få et kæmpe kram af min elev.
  2. Nåede det jeg ville på arb i dag.
  3. er virkelig lykkelig gift med min mand og glæder mig til vi kan fejre kobberbryllup til næste år.
  4. har en indre ro om, at vi nok skal nå at få styr på vores søns konfirmation.
  5. Skal have en ny ret mad til aften. Ser vild lækkert ud på billeder: Jægerbøf.

Kan vist finde flest små-depri punkter i dag, men fed tråd...

Anmeld

10. januar 2011

Manakauapo

Kloster skriver:

Sikke positivt. Jeg har ikke haft en alverdens fed dag og har sovet af h til i nat, men jeg vil finde dagens 5 positive alligevel.

1. Startede arbejdsdagen med at få et kæmpe kram af min elev.
  2. Nåede det jeg ville på arb i dag.
  3. er virkelig lykkelig gift med min mand og glæder mig til vi kan fejre kobberbryllup til næste år.
  4. har en indre ro om, at vi nok skal nå at få styr på vores søns konfirmation.
  5. Skal have en ny ret mad til aften. Ser vild lækkert ud på billeder: Jægerbøf.

Kan vist finde flest små-depri punkter i dag, men fed tråd...

Uh jeg kender alt for godt de der punkter med det små-negative.. Har også haft en lidt deprimerende dag på nogle punkter.. Men det hjælper som regel bare at tænke på de positive ting så

Anmeld

10. januar 2011

TTM

Os mig

1) Min datter sagde farvel i BH med ordene; "Jeg elsker dig mor, ses i aften!"

2) Fik gavekort til skoringen for et par sko selvom jeg er 3 uger for sent på den STOR service

3) Besøgte mit gamle arbejde, og de savnede mig (Påskønnelse JA TAK)

4) 2 dejlige veninder på besøg til en kop kaffe og lidt sludder

5) Under en plukve (en af de første jeg har kunnet mærke) kom min kat og lagde sig "rundt" om maven så jeg fik mere varme Søøøøøød misser!

Anmeld

10. januar 2011

AnneBJ

1. Har haft en hyggelig dag i skolen med min gruppe - nyder virkelig deres selsakb

2. Vores puslebord er blevet leveret i dag

3. Resten af dagen er min, ingen planer, pligter eller andre trælse ting

4. Jeg har ikke hovedpine for første gang i 10 dage

5. Bussen der skulle fragte mig til skole kom til tiden!

Anmeld

10. januar 2011

henh01

Foruden at jeg ligger med den ondeste Roskildesyge så er mine 5 positive ting for i dag:

1: Begge unger er over deres omgang Roskilde syge som de begge har ligget med hele weekenden.

2: Vi har fået handlet alt ind til projekt fliser i køkken der starter i morgen.

3: Har endelig fået mig til at prøve at lave "sunde vingummi" (frosne vindruer) og det smager ok.

4: Vægten sagder -2 kg (men mon ikke det er fordi jeg har tømt helt ud i sækken pga sygdom)

5: Har en fed overraskelse til mine forældre som jeg glæder mig til at forære dem.

Kunne blive ved og ved... En af de andre rigtig gode ting er at jeg har genvundet min positivitet efter en periode hvor jeg har været lidt negativ

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Hyggelig tråd -Her kommer mine 5:

1. Har fået min printer til at virke, så den er klar til eksamen på onsdag.

2. Har været en hurtig tur rundt i byen og blandt andet forelsket mig i en masse fine ting hos Okker Gokker - OG der var udsalg!

3. Føler mig udhvilet, YES

4. Om 48 timer er eksamen overstået, og pre-barsel kan begynde.

5. En ristet bolle med ost... ja tak

Anmeld

10. januar 2011

DK

1. Jeg har praktisk talt ikke haft plukveer eller "fødsel-går-igang-tegn" i dag

2. Mikkel henter Kirstine fra SFO i dag (= jeg skal ikke udenfor en dør + Mikkel kommer tidligt hjem)

3. Jeg gik på vægten i dag, og det viste sig at jeg har kun taget 0,5 kg. på siden lige før jul! Jeg var sikker på at jeg var blevet meeeget tungere siden sidste vejning!

4. Jeg er i dag optimist omkring at nå og bestå ekamen på onsdag! Især efter at Pia har lovet der ikke kommer noget om beskatning af kursgevinster og tab!

5. Jeg er 38+5 idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.