Tror det handler om øvelse i at sove i barnevognen. Min pige var heller ikke glad for det i starten. Vi kørte ikke med vognen til at begynde med, idet vi gerne ville have hende til at sove der uden det krævede bevægelse. Vi begyndte at øve "sov i barnevogn" da hun var en to måneder.
Idag er hun 9 måneder og nogle gange skal vi da lige køre lidt med barnevognen for at få hende til at sove. Men som oftest kan vi bare lægge hende og så går der måske en 5 min. og så sover hun.
jeg tænker, at hvis din datter græder, så måske prøv ik at tage hende op. (Prøv selvf. inden du lægger hende, at fylde på dvs. give mad, amme, pusle osv. så du er sikker på det ik er det, når hun græder. Så har man ihvert fald lidt lettere ved at lade dem ligge, når man føler sig sikker på at de ik "mangler" noget. ) Græder hun så ae hende imens hun er i barnevognen. Vug lidt med vognen eller køre den frem og tilbage. Kan hun falde til ro og ligge i den bare 30 min. til en start er det jo flot.
Alt har jo en begyndelse
ang. mælken er der jo ik andet for end at se om hun bliver mæt. Følge din intuition. Du kan evt. prøve efter en amning at tilbyde enten Modermælkserstatning eller noget du skal har pumpet ud til hende. Hvis hun så drikker en masse af det selvom hun har ligget ved begge dine bryster. ja så kunne det godt være du skulle supplerer op.
Hvis hun ik gider at drikke af den flaske er det enten fordi hun er mæt og så har du jo nok mælk
eller at hun måske ik er vant til falske og derfor afviser den. Derfor kan det være du skal øve lidt flaske med hende ved evt. at supplerer op i en uges tid. Så finder du jo også ud af om hun virker mere mæt, tilpas og sover bedre
og om du har mælk nok.
Håber du kunne bruge mine svar. Pøj pøj
Anmeld