Til alle jer der følger med derude vil jeg bare lige fortælle at vi idag d. 10/1 officielt er startet i behandling. Vi har været til den indledende samtale, fået tager blodprøver, skannet æggestokke og fået recepter pa pergotime Og ovitrelle. Når jeg saa får min mens til februar skal jeg ringe ind Og får vi grønt lys starter jeg På pillerne og så er vi igang. Det var lidt af en oplevelse og jeg har det sku lidt ambivalent i forhold til at det nu virkelig er gået op for mig at jeg måske er gravid om et par maneder men at vi ikke selv har kunne gøre det bare os to. Krydser fingre for at det lykkes ved inseminering da vi ellers skal ud Og finde penge til den videre behandling. Et barn er dog alle penge værd. Tak til alle jer der har fulgt Og støttet os indtil nu. Er er nogle fantastisk dejlige mennesker. Beklager at jeg ikke har været herinde Og svaret På jeres beskeder Og indlæg, men det har bare været en hård process at komme til der hvor vi er nu. Jeg ved godt at rejsen absolut ikke er slut Og at vi kan møde mange bump endnu men nu sker der da noget. :0)Kram herfra!
Anmeld