Første besøg på brædstrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Miss BananaHammock

Til alle jer der følger med derude vil jeg bare lige fortælle at vi idag d. 10/1 officielt er startet i behandling. Vi har været til den indledende samtale, fået tager blodprøver, skannet æggestokke og fået recepter pa pergotime Og ovitrelle. Når jeg saa får min mens til februar skal jeg ringe ind Og får vi grønt lys starter jeg På pillerne og så er vi igang. Det var lidt af en oplevelse og jeg har det sku lidt ambivalent i forhold til at det nu virkelig er gået op for mig at jeg måske er gravid om et par maneder men at vi ikke selv har kunne gøre det bare os to. Krydser fingre for at det lykkes ved inseminering da vi ellers skal ud Og finde penge til den videre behandling. Et barn er dog alle penge værd. Tak til alle jer der har fulgt Og støttet os indtil nu. Er er nogle fantastisk dejlige mennesker. Beklager at jeg ikke har været herinde Og svaret På jeres beskeder Og indlæg, men det har bare været en hård process at komme til der hvor vi er nu. Jeg ved godt at rejsen absolut ikke er slut Og at vi kan møde mange bump endnu men nu sker der da noget. :0)Kram herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Sofia

Sikke dejligt med en update. Jeg forstår godt det må være en hård proces at skulle igennem, men dejligt at I nu er igang og forhåbentlig står i med en positiv test inden længe Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

10. januar 2011

Miss BananaHammock

Sofia skriver:

Sikke dejligt med en update. Jeg forstår godt det må være en hård proces at skulle igennem, men dejligt at I nu er igang og forhåbentlig står i med en positiv test inden længe Jeg krydser fingre for jer

Tak :0) det håber jeg virkelig også!

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

Fantastisk. Dejligt for jer at I er kommet i gang. Vi er også tilknyttet Bræstrup, har faktisk også været dernede i dag. Vi er dog aktive i gang med IVF-behandling. Håber det går hurtigt og nemt for jer.

MVH Malene

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Ønsker jer alt mulig held og lykke, pøj pøj, knæk og bræk...

Majbritt

Anmeld

10. januar 2011

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Fantastisk. Dejligt for jer at I er kommet i gang. Vi er også tilknyttet Bræstrup, har faktisk også været dernede i dag. Vi er dog aktive i gang med IVF-behandling. Håber det går hurtigt og nemt for jer.

MVH Malene

Tak Malene. Og i lige måde da!

Anmeld

10. januar 2011

Miss BananaHammock

twinboys skriver:

Ønsker jer alt mulig held og lykke, pøj pøj, knæk og bræk...

Majbritt

Tak :0)

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

Miss BananaHammock skriver:

Tak Malene. Og i lige måde da!

Tak.

Anmeld

10. januar 2011

DK

Hej Søde!

Hvor dejligt at der nu "sker noget". Jeg kan godt forstå at det må være ambivalent at være igang, både fordi det naturligvis er super fedt at der bliver gjort en ekstra indsats for at få de to streger, men også surt at det ikke bare kom af sig selv!

Uanset hvad, så er jeg sikker på at det nok skal lykkedes for jer! Jeg krydser i alt fald alle de fingre og tæer og også de lange for at det lykkedes i aller første hug! De laver super dejlige babyer i Brædstrup!

Knus af masser af gravidstøv i din retning!

Anmeld

10. januar 2011

NoName

Miss BananaHammock skriver:

Til alle jer der følger med derude vil jeg bare lige fortælle at vi idag d. 10/1 officielt er startet i behandling. Vi har været til den indledende samtale, fået tager blodprøver, skannet æggestokke og fået recepter pa pergotime Og ovitrelle. Når jeg saa får min mens til februar skal jeg ringe ind Og får vi grønt lys starter jeg På pillerne og så er vi igang. Det var lidt af en oplevelse og jeg har det sku lidt ambivalent i forhold til at det nu virkelig er gået op for mig at jeg måske er gravid om et par maneder men at vi ikke selv har kunne gøre det bare os to. Krydser fingre for at det lykkes ved inseminering da vi ellers skal ud Og finde penge til den videre behandling. Et barn er dog alle penge værd. Tak til alle jer der har fulgt Og støttet os indtil nu. Er er nogle fantastisk dejlige mennesker. Beklager at jeg ikke har været herinde Og svaret På jeres beskeder Og indlæg, men det har bare været en hård process at komme til der hvor vi er nu. Jeg ved godt at rejsen absolut ikke er slut Og at vi kan møde mange bump endnu men nu sker der da noget. :0)Kram herfra!

hvor er det spændende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.