Våd nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Sabina92

For det første har jeg rigitg svært ved at sove for tiden, så jeg faldt først i søvn imellem 5-6 i "morges". Så vågner jeg her til middag ved at der er noget vådt i sengen, tænker self. strakt at jeg har tisset eller måske vandet.. Men nej nej, det er fra mit bryst, mmh rigitg lækkert. Der plejer ikke at løbe så meget ud, kunne en lille smule som min nattrøje plejer at suge. Men min trøje var drivvåd og med to kæmpe pletter på lagnet. Så skal der altså alligevel en del til.

Jeg troede først det løb sådan når tiden var rigtig nær, og det vil jeg ikke mene er endnu er 32+1 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Koen.

hihi Ja det samme skete her, da var dog faren til mit barn der vækkede mig fordi hans ene arm(som jeg sov op af) Var driv våd Men det er bestemt ikke lækkert når det løber SÅ meget.

Anmeld

10. januar 2011

Sabina92

lillespurv20 skriver:

hihi Ja det samme skete her, da var dog faren til mit barn der vækkede mig fordi hans ene arm(som jeg sov op af) Var driv våd Men det er bestemt ikke lækkert når det løber SÅ meget.

Nej det er det bestemt ikke, havde lige håbet på at det der løb blev ved med at være så lidt, så jeg ikke skal sove med BH for så ligger jeg slet ikke ordenligt.. øvøv Hvor langt var du henne der?

Anmeld

10. januar 2011

Koen.

Sabina92 skriver:

Nej det er det bestemt ikke, havde lige håbet på at det der løb blev ved med at være så lidt, så jeg ikke skal sove med BH for så ligger jeg slet ikke ordenligt.. øvøv Hvor langt var du henne der?

Nej man sover bare så elendigt med bh Jeg har vel været omkring 28-30 uger henne, startede med at lække allerede i uge 16 og fra uge 28 og frem til jeg fødte lækkede jeg MEGET

Anmeld

10. januar 2011

Sabina92

lillespurv20 skriver:

Nej man sover bare så elendigt med bh Jeg har vel været omkring 28-30 uger henne, startede med at lække allerede i uge 16 og fra uge 28 og frem til jeg fødte lækkede jeg MEGET

Årh gud, det var faktisk tidligt. Jamen her har det vært et stykke tid, men slet slet ikke den mængde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.