Ny uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at skrive som anonym da det ikke er alle der behøver at vide dette endnu.

Jeg har længe været utilfreds med mit job..... så ved i nok alle hvem jeg er

Nå men.... nu har jeg netop puttet alle papirer i en kuvert og når jeg har fri skal jeg så have sendt ansøgning afsted til en ny uddannelse!

Åhhhh hvor jeg håber at jeg kommer ind!!! Man får først svar i juni der er bare SÅ længe til!!! Men har snakket med en vejleder på uddannelsen som siger at hvis jeg sender ansøgning afsted hurtigt så er jeg 99% sikker på at komme ind.

Uddannelsen starter til august...

Jeg håber håber håber!!!!

Jeg vil gerne vente med at fortælle hvilken uddannelse det er til jeg (forhåbentligt) kommer ind, var bare lige nødt til at dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at skrive som anonym da det ikke er alle der behøver at vide dette endnu.

Nå men.... nu har jeg netop puttet alle papirer i en kuvert og når jeg har fri skal jeg så have sendt ansøgning afsted til en ny uddannelse!

Åhhhh hvor jeg håber at jeg kommer ind!!! Man får først svar i juni der er bare SÅ længe til!!! Men har snakket med en vejleder på uddannelsen som siger at hvis jeg sender ansøgning afsted hurtigt så er jeg 99% sikker på at komme ind.

Jeg vil gerne vente med at fortælle hvilken uddannelse det er til jeg (forhåbentligt) kommer ind, var bare lige nødt til at dele det med jer

for du kommer ind, og selvfølig gør du det....... Det er da dejlligt at læse du har lyst til at prøve noget nyt.....

Kæmpe knus her fra til dig

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

MORJESPERSEN skriver:

for du kommer ind, og selvfølig gør du det....... Det er da dejlligt at læse du har lyst til at prøve noget nyt.....

Kæmpe knus her fra til dig

Ja jeg håber bare SÅ meget, men for pokker hvor er det lang tid at gå indtil man får svar

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Spændende, jeg håber det meget for dig.. 

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Ja jeg håber bare SÅ meget, men for pokker hvor er det lang tid at gå indtil man får svar

jep.... kender det godt fra da jeg søgte ind både på hjælper og assisten uddannelsen.. det er som om de gerne vil man skal gå og have never på det tager nok tid at udvælge de bedste... og der er du jo i blandt

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Spændende, jeg håber det meget for dig.. 

Tak tak Jeg SKAL bare ind!

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

MORJESPERSEN skriver:

jep.... kender det godt fra da jeg søgte ind både på hjælper og assisten uddannelsen.. det er som om de gerne vil man skal gå og have never på det tager nok tid at udvælge de bedste... og der er du jo i blandt

Ja da!

Anmeld

10. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

HVor lyder det bare spændende :) Jg er helt vild nysgerrig, for tænk nu hvis jeg lige kunne blive inspireret til hvad jeg vil :SMEn selvf. kommer du da ind, ingen tvivl om det.Knus.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

HVor lyder det bare spændende Jg er helt vild nysgerrig, for tænk nu hvis jeg lige kunne blive inspireret til hvad jeg vil MEn selvf. kommer du da ind, ingen tvivl om det.Knus.

Jeg VIL have den uddannelse Så jeg SKAL ind...

Anmeld

10. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg VIL have den uddannelse Så jeg SKAL ind...

Uha du var så IKKE lige den jeg trode det var :P Men nu tror jeg der styr på dig.Men ja selvf. kommer du jo ind. Don´t worrie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.