Jeg er træt af alt det sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Becks

Den 15/12-10 var jeg hos øre-næse-hals lægen, da jeg havde frygtelig ondt i halsen - Havde halsbetændelse og fik penicillin, den 30/12-10 hos den samme ø-n-h læse, halsbetændelse igen og opstart på ny penicillin (var stoppet med den anden behandling 5 dage forinden. 2/1-11 til vagtlæge, da jeg dårligt kunne trække vejret, troede selv det var min astma der var brudt ud igen, men nej lungebetændelse, var nu på 2 penicillin kure. Sluttede med den sidste i går.

I fredags d. 7/1-11 lukker mit højre øre fuldkommen til, føler jeg går i en osteklokke eller er under vand. Lørdag er der smerter, igår løber det og smerten går væk. I nat vågner jeg med kæmpe smerter og føler jeg er under vand igen. Ringer til ø-n-h lægen til morgen, men de har ingen ledige tider, så måtte prøve egen læge, Der kom jeg op, og som forventet har jeg MØB. Der sidder en kæmpe bule på trommehinden, derfor jeg intet kan høre og derfor det føles som om jeg er under vand. Man giver åbenbart ikke penicillin mere til MØB, men man skal vente på trommehinden selv springer  Var ørebarn og kan huske den smerte når den selv sprang eller når lægen prikkede hul på den  

Gider ikke mere sygdom nu!!
Kan mit immunforsvar være nede i øjeblikket fordi jeg har tabt mig så meget eller er det "bare" årstiden?

Lidt selvynk herfra..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Laulund87

Det var da ellers ikke så lidt du rager til dig hva

Jeg har ikke nogle gode råd, men du får lige et kram inden jeg smutter søde

Anmeld

10. januar 2011

Becks

Laulund87 skriver:

Det var da ellers ikke så lidt du rager til dig hva

Jeg har ikke nogle gode råd, men du får lige et kram inden jeg smutter søde

Nej det er skide frustrerende

Tak søde

Anmeld

10. januar 2011

Happiness

øvvvv søde! Og så klager jeg over min influenza...

Du skal da godt nok igennem meget her på det sidste Håber du snart er tip top! Hvordan går det egentlig med foden?

Anmeld

10. januar 2011

Becks

MaybeMe skriver:

øvvvv søde! Og så klager jeg over min influenza...

Du skal da godt nok igennem meget her på det sidste Håber du snart er tip top! Hvordan går det egentlig med foden?

Meget bedre, havde ondt efter første arb. dag i onsdags, men ellers fint

Ja, synes også det er meget oven i hinanden

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

Den 15/12-10 var jeg hos øre-næse-hals lægen, da jeg havde frygtelig ondt i halsen - Havde halsbetændelse og fik penicillin, den 30/12-10 hos den samme ø-n-h læse, halsbetændelse igen og opstart på ny penicillin (var stoppet med den anden behandling 5 dage forinden. 2/1-11 til vagtlæge, da jeg dårligt kunne trække vejret, troede selv det var min astma der var brudt ud igen, men nej lungebetændelse, var nu på 2 penicillin kure. Sluttede med den sidste i går.

I fredags d. 7/1-11 lukker mit højre øre fuldkommen til, føler jeg går i en osteklokke eller er under vand. Lørdag er der smerter, igår løber det og smerten går væk. I nat vågner jeg med kæmpe smerter og føler jeg er under vand igen. Ringer til ø-n-h lægen til morgen, men de har ingen ledige tider, så måtte prøve egen læge, Der kom jeg op, og som forventet har jeg MØB. Der sidder en kæmpe bule på trommehinden, derfor jeg intet kan høre og derfor det føles som om jeg er under vand. Man giver åbenbart ikke penicillin mere til MØB, men man skal vente på trommehinden selv springer  Var ørebarn og kan huske den smerte når den selv sprang eller når lægen prikkede hul på den  

Gider ikke mere sygdom nu!!
Kan mit immunforsvar være nede i øjeblikket fordi jeg har tabt mig så meget eller er det "bare" årstiden?

Lidt selvynk herfra..

Knus

Hvis du taber dig meget over rimeligt kort tid, så går dit emunforsvar også ned.
Det der sker er, at du, medens du var kraftig, har ophobet tonsvis af affaldsstoffer i fedtlaget og disse affaldsstoffer frigives, når man taber sig og kan være med til at nedsætte emunforsvaret.
Derfor er det vigtigt, at du får en kraftig udrensning af hele kroppen, samt et boost til hele systemet.

Drik gennemsnitligt 2 l kamillete om dagen i en uges tid.
Kamille udrenser lever og nyrer og hjælper emunforsvaret med at hele på betændelsestilstande.
Bland det evt op med hyben og salvie.
Hyben indeholder C vitamin og salvie virker mod betændelse.
Du kan få salvie hos Matas eller i en helsekostforretning.
Det smager stygt, men det virker.
Brug evt. honning i teen eller kanel, det tager lidt af den grimme smag fra salvien.

Gå på apoteket og køb Longovital multitabs samt B2 vitaminer.
Tag 3 Longovital hver morgen og 1 B2 vitamin.
Longovital indeholder alle de vigtige vitamin og mineralgrupper, samt diverse urter, bl.a. paprika, som booster emunforsvaret og energien.
Når du har taget B2 i en uge, skal du holde pause i 14 dage og tag så igen 1 om dagen i en uge, derefter pause.
Brug kuren indtil april-maj måned.
Husk at du ikke må tage andre vitaminer eller mineraler imedens du kører kuren.
Og forsæt med jævnligt at skylle systemet ud med kamillete.
Rigtig god bedring

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

Becks

SussieThyssen skriver:

Hvis du taber dig meget over rimeligt kort tid, så går dit emunforsvar også ned.
Det der sker er, at du, medens du var kraftig, har ophobet tonsvis af affaldsstoffer i fedtlaget og disse affaldsstoffer frigives, når man taber sig og kan være med til at nedsætte emunforsvaret.
Derfor er det vigtigt, at du får en kraftig udrensning af hele kroppen, samt et boost til hele systemet.

Drik gennemsnitligt 2 l kamillete om dagen i en uges tid.
Kamille udrenser lever og nyrer og hjælper emunforsvaret med at hele på betændelsestilstande.
Bland det evt op med hyben og salvie.
Hyben indeholder C vitamin og salvie virker mod betændelse.
Du kan få salvie hos Matas eller i en helsekostforretning.
Det smager stygt, men det virker.
Brug evt. honning i teen eller kanel, det tager lidt af den grimme smag fra salvien.

Gå på apoteket og køb Longovital multitabs samt B2 vitaminer.
Tag 3 Longovital hver morgen og 1 B2 vitamin.
Longovital indeholder alle de vigtige vitamin og mineralgrupper, samt diverse urter, bl.a. paprika, som booster emunforsvaret og energien.
Når du har taget B2 i en uge, skal du holde pause i 14 dage og tag så igen 1 om dagen i en uge, derefter pause.
Brug kuren indtil april-maj måned.
Husk at du ikke må tage andre vitaminer eller mineraler imedens du kører kuren.
Og forsæt med jævnligt at skylle systemet ud med kamillete.
Rigtig god bedring

Kærligst
Sussie

Tak søde

Ih du kommer altid med så gode svar

Hmm, må jeg så heller ikke tage folinsyre? Dem skal jeg jo tage i forbindelse med projekt baby..

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

Tak søde

Ih du kommer altid med så gode svar

Hmm, må jeg så heller ikke tage folinsyre? Dem skal jeg jo tage i forbindelse med projekt baby..

Jo endelig..fortsæt du bare dem..men du må ikke tage Gravitamin.

Anmeld

10. januar 2011

Becks

SussieThyssen skriver:

Jo endelig..fortsæt du bare dem..men du må ikke tage Gravitamin.

Oki, 1000 tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.