åh, den kvalme... 15+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Sitrani

Hej tøser..

Ja, nu skriver jeg lige med et kvalme-spørgsmål..

Som I kan se i overskriften er jeg 15+2 i dag.. Jeg har haft kvalme de sidste par måneder, og har også kastet op den sidste måned, mere eller mindre hver anden dag, men heldigvis kun 1-2 gange..

Er der nogen af jer, der også stadig har kvalme, eller..? Jeg synes bare, at det snart gerne må stoppe.. er jo gået ind i mit 2. trimester, hvor jeg har hørt, at det skulle være rimelig normalt, at man får det bedre..

Mvh Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Sitrani

slet ingen???

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Jeg har det lige som dig.. Der er intet at gøre, udover at holde blodsukkeret stabilt og tage en dage ad gangen.... Og få nok søvn! Sover jeg for lidt, så bliver jeg dårlig...

Anmeld

10. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
STN skriver:

Hej tøser..

Ja, nu skriver jeg lige med et kvalme-spørgsmål..

Som I kan se i overskriften er jeg 15+2 i dag.. Jeg har haft kvalme de sidste par måneder, og har også kastet op den sidste måned, mere eller mindre hver anden dag, men heldigvis kun 1-2 gange..

Er der nogen af jer, der også stadig har kvalme, eller..? Jeg synes bare, at det snart gerne må stoppe.. er jo gået ind i mit 2. trimester, hvor jeg har hørt, at det skulle være rimelig normalt, at man får det bedre..

Mvh Sille

16+1 og laver bræk-lyde dagen lang, Der er heldigvis ikke komme noget op endnu.

Venter også på de såkalde hvedebrødsdage, 2. trimester hvor overskuddet skulle komme tilbage. Hmm ? Har jeg ikke oplevet endnu.

Anmeld

10. januar 2011

Tanja1234

18+3 og har generelt mindre kvalme, men kaster stadig op sådan ca. én gang om ugen.. Men det er helt klart blevet nemmere det hele. Har slet ikke denne dér konstante kvalmefornemmelse..

Så hold ud - det bliver for de flestes vedkommende bedre med tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.