Ønskeliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Pallemor

Hej..

Jeg ville høre andres mening omkring barselsgaver.

Kan man tillade sig og lave en ønskelist?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Moaaar <3

Pallemor skriver:

Hej..

Jeg ville personligt ikke gøre det....hvis der er noget du ikke kan bruge eller får noget du ikke kan lide kan du jo bare bytte det.

Anmeld

10. januar 2011

Nettemor

jeg ville heller ik gøre det.. men har personligt også haft det lidt svært med barselgaver.. syns jo ik det er en selvfølge at folk skal ha gave med (selv om jeg personligt ALTID) gør det.

men mange har spurgt os hva vi manglede.. og så kan du jo evt ha din egen lille liste derhjemme sådan at du kan nævne et par af de ting.. men oftest er det jo tøj til den bette eller legetøj osv der har været i vores barselsgaver.. og det kan man jo næsmest altid bruge..

Anmeld

10. januar 2011

Pallemor

Prutten 35+ skriver:

Jeg ville personligt ikke gøre det....hvis der er noget du ikke kan bruge eller får noget du ikke kan lide kan du jo bare bytte det.

Det er sandt, men det ville jo være dejlig at få det man mangler eller ikke har købt så meget af

Anmeld

10. januar 2011

Pallemor

nettemor skriver:

jeg ville heller ik gøre det.. men har personligt også haft det lidt svært med barselgaver.. syns jo ik det er en selvfølge at folk skal ha gave med (selv om jeg personligt ALTID) gør det.

men mange har spurgt os hva vi manglede.. og så kan du jo evt ha din egen lille liste derhjemme sådan at du kan nævne et par af de ting.. men oftest er det jo tøj til den bette eller legetøj osv der har været i vores barselsgaver.. og det kan man jo næsmest altid bruge..

Ja ok, det var en god ide med min egen liste hvis de skulle spørge

Tak for rådet...

Anmeld

10. januar 2011

signe.

Pallemor skriver:

Det er sandt, men det ville jo være dejlig at få det man mangler eller ikke har købt så meget af

ja, men det er mere til barnedåbe/navngivninger at man ønsker sig det, vil jeg mene

Anmeld

10. januar 2011

Nettemor

Pallemor skriver:

Ja ok, det var en god ide med min egen liste hvis de skulle spørge

Tak for rådet...

var så lidt

Anmeld

10. januar 2011

Pallemor

Mor-til-Hasse skriver:

ja, men det er mere til barnedåbe/navngivninger at man ønsker sig det, vil jeg mene

ok.. så må jeg bare bytte som du skrev

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Pallemor skriver:

Hej..

Jeg har ikke gjort det, og vil heller ikke gøre det, men forventer heller ikke en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.