update- En skøn ÆU - 7 æg ud og mirakuløst 1 mill celler ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

baby84

Så er vi hjemkommet fra ÆU på Dronninglund og er glade

Jeg havde ved sidste scanning 11 ægblærer, men vi 7 æg ud. DEt er vel fint nok, men havde nok håbet på lidt mere, fordi han havde sagt at det kunne give 10 æg. Ved godt jeg ikke kan tillade mig at være utilfreds Alt i alt et fint resultat..så jeg er lettet.

ÆU var bare overhovedet ikke slem. Kunne nærmest intet mærke og lå nærmest og smågrinede af morfinen Some good shit

Så vær ikke nærvøs for ÆU. Det eneste der lignede smerte var det drop jeg fik i hånden og jeg plejer ellers at være lidt en svans.

Det vildeste var at manden, der ved sidste prøve kun havde mellem 10-100 sædceller, idag havde 1. mill med 80% gode. Vi har de sidste mdr taget vitaminer og levet efter "spis dig gravid-orincipperne" Manden har taget en høj dosis d-vitamin, fosyre, zink, er stoppet med at ryge og har drukket mindre end han plejer. Vildt hvad det kan gøre

Åhhhh jeg håber vi får et super æg til på onsdag når der er ÆO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Faith

Dejlit at du ikke syntes ÆU var slem. Jeg har prøvet det 4 gange og kommer aldrig til at blive dus med det

Flot med 7 æg!

for at der et et super æg til oplægning.

Anmeld

10. januar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Så er vi hjemkommet fra ÆU på Dronninglund og er glade

Jeg havde ved sidste scanning 11 ægblærer, men vi 7 æg ud. DEt er vel fint nok, men havde nok håbet på lidt mere, fordi han havde sagt at det kunne give 10 æg. Ved godt jeg ikke kan tillade mig at være utilfreds Alt i alt et fint resultat..så jeg er lettet.

ÆU var bare overhovedet ikke slem. Kunne nærmest intet mærke og lå nærmest og smågrinede af morfinen Some good shit

Så vær ikke nærvøs for ÆU. Det eneste der lignede smerte var det drop jeg fik i hånden og jeg plejer ellers at være lidt en svans.

Det vildeste var at manden, der ved sidste prøve kun havde mellem 10-100 sædceller, idag havde 1. mill med 80% gode. Vi har de sidste mdr taget vitaminer og levet efter "spis dig gravid-orincipperne" Manden har taget en høj dosis d-vitamin, fosyre, zink, er stoppet med at ryge og har drukket mindre end han plejer. Vildt hvad det kan gøre

Åhhhh jeg håber vi får et super æg til på onsdag når der er ÆO

Tillykke med det flotte resultat

Jeg er så glad for at høre, at ÆU ikke var slemt - det er min tur i morgen og jeg er godt nok nervøs efterhånden

Jeg krydser finger for, at der er et helt perfekt æg klar til ÆO på onsdag

Knus og kram fra Lisbeth

Anmeld

10. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke med det flotte resultat

Jeg er så glad for at høre, at ÆU ikke var slemt - det er min tur i morgen og jeg er godt nok nervøs efterhånden

Jeg krydser finger for, at der er et helt perfekt æg klar til ÆO på onsdag

Knus og kram fra Lisbeth

Er det første gang for dig? jeg var også noget nervøs, men man er bedøvet og jeg kunne ikke engang fornemme da han tog dem ud.  Det var i hvert fald meget lidt og det var ikke smerte.

De presser noget vat op og en dims der holder skeden åben. Det kan man godt mærke, men det er ikke værre end alm gu, hvis du spørger mig.

Du får også morfin.. hvilket gør dig meget afslappet og let i hovedet

Krydser for at du har samme fornemmelse som mig når det er din tur

Anmeld

10. januar 2011

baby84

smillaluna skriver:

Dejlit at du ikke syntes ÆU var slem. Jeg har prøvet det 4 gange og kommer aldrig til at blive dus med det

Flot med 7 æg!

for at der et et super æg til oplægning.

Ærgeligt at du ikke har haft samme oplevelse. Det er åbenbart meget forskelligt hvordan det føles og måske hvor lang de skal ind for at nå æggene. Tror måske også jeg blev positivt overrasket fordi jeg netop havde frygtet det værste.

tak for håber også der er super æg til os onsdag

Anmeld

10. januar 2011

Tanas

Dejligt at høre det gik nemt. Jeg er godt nok også nervøs for når det engang bliver min tur

Anmeld

10. januar 2011

Kruse90

Hvor er det skønt
VI skal til samtale imorgen, så vi håber at komme til at vide bare lidt mere

Jeg er også bange for ÆU, håber at hvis/når jeg skal have det gjort at det så er en oplevelse som din

Glæder mig til en opdatering

Anmeld

10. januar 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Hvor er det skønt
VI skal til samtale imorgen, så vi håber at komme til at vide bare lidt mere

Jeg er også bange for ÆU, håber at hvis/når jeg skal have det gjort at det så er en oplevelse som din

Glæder mig til en opdatering

jeg kan i hvert fald kun sige at i ikke bør være nervøse. Tror virkelig skrækhistorierne er få, selvom folk selvfølgelig er forskellige.

Min læge sagde, at langt de fleste kvinder havde en god oplevelse så tror det er reglen mere end undtagelsen.

Glæder mig til at hører hvordan i begge har oplevet det når den tid kommer. Krydser for en smertefri opl. med masser af æg

Anmeld

10. januar 2011

Tanas

Jeg har også et håb om det ikke er så slemt men man bider jo altid mærke i alle skrækhistorierne

Anmeld

10. januar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Er det første gang for dig? jeg var også noget nervøs, men man er bedøvet og jeg kunne ikke engang fornemme da han tog dem ud.  Det var i hvert fald meget lidt og det var ikke smerte.

De presser noget vat op og en dims der holder skeden åben. Det kan man godt mærke, men det er ikke værre end alm gu, hvis du spørger mig.

Du får også morfin.. hvilket gør dig meget afslappet og let i hovedet

Krydser for at du har samme fornemmelse som mig når det er din tur

Ja, det er første gang.. Så er rigtig spændt og nervøs.. Men samtidig også glad for at komme igang og for at have en god chance for to streger inden så længe 

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.