Klage over Jonas' læger...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

anna-jonas

Har intet hørt fra Skejby sygehus' børneafd. ang. svar på alle Jonas' undersøgelser. Og sidst da jeg ringede derud, fik jeg bare en lidt ubehøvlet og sikkert stresset læge i røret. Så nu har jeg altså skrevet en klage til afdelingens ledelse.

Er den okay??

Til xxxxxxxxxxxxx!

Jeg stiler denne mail til dig, da jeg har nogle spørgsmål ang. børneafd. forvaltning af den såkaldte kontaktlægeordning.

Jeg er mor til en af jeres patienter, Jonas Ringkjøbing Bach ( 270296-xxxx), som har været igennem en del undersøgelser på jeres afdeling. Han blev i uge 49 indlagt, og vi så i den uge 3 forskellige læger. De kunne ikke finde ud af hvad han fejlede, og han blev udskrevet i bedring, men med lovning om, at vi ville blive ringet op i slutningen af uge 50. Dette så vores familie kunne gå julen i møde, med vished for hvad han evt. fejlede, eller med en strategi for videre udredning.
Da vi nåede til torsdag i uge 50, tillod jeg mig at kontakte afd. A2, for at få en aftale, så vi kunne få svar på de mange prøver der var taget. Jeg fik fat i den stuegangsgående læge, som ikke virkede særlig imødekommende. Hun sagde bl.a at hun jo ikke var herre over, hvornår div. prøvesvar tikkede ind til afd. og at hun ikke kunne trylle. Jeg følte mig som en meget besværlig "kunde" i butikken, og måtte minde hende om, at jeg havde en syg søn, og at jeg var bekymret. Desuden havde Hanne xxxxx (læge), fortalt os, at vi ville få svar inden udgangen af uge 50. Vi fik så en aftale på afd. A2, dagen efter (altså fredag i uge 50). Jeg måtte tage fri fra mit job, kun for at blive mødt af en uforberedt læge (xxxx xxxxxxxxx), der egentligt bare gav os en sludder for en sladder....................og igen sendte os til flere blodprøvetagninger. Forespurgt om han havde fået flere svar på prøverne, sagde han at han ikke lige havde fået kigget på journalen. Dette synes jeg IKKE er okay, når man kommer med at barn, der er syg.................og man som forældre forventer at få svar.
Vi fik af xxxx xxxxxxxxx besked på, at vi ville blive kontaktet når alle svarene forelå. Nu skriver vi så den 10 januar, og vi har intet hørt fra børneafdelingen. Måske fordi der ikke har været en tovholder i denne noget rodede affære. Er det ikke meningen, at man som patient på jeres afdeling, får tildelt en kontaktlæge, som skal stå for at samle trådene??
Vi er så heldige at vores søn er i bedring...........................men spørgsmålet, om han evt. fejler noget, der kan blusse op igen, er der hele tiden, og vi føler os i den grad overset i kontakten med jeres afdeling.

Jeg håber med denne henvendelse, at gøre opmærksom på en brist i jeres patientsikkerhed, og at få en afklaring i vores sag.

M.v.h Mette Bach

 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Karo

Æv, æv, æv Mette. Sikke noget møg at i stadig intet har hørt

Jeg syndes det er en god klage. Den er velskrevet og i en god tone.

Håber at klagen virker og at i snart for svar på de resterende prøver, samt hvad det er Jonas gå rundt med.

Anmeld

10. januar 2011

Ranarupta

anna-jonas skriver:

Har intet hørt fra Skejby sygehus' børneafd. ang. svar på alle Jonas' undersøgelser. Og sidst da jeg ringede derud, fik jeg bare en lidt ubehøvlet og sikkert stresset læge i røret. Så nu har jeg altså skrevet en klage til afdelingens ledelse.

Er den okay??

Til xxxxxxxxxxxxx!

Jeg stiler denne mail til dig, da jeg har nogle spørgsmål ang. børneafd. forvaltning af den såkaldte kontaktlægeordning.

Jeg er mor til en af jeres patienter, Jonas Ringkjøbing Bach ( 270296-xxxx), som har været igennem en del undersøgelser på jeres afdeling. Han blev i uge 49 indlagt, og vi så i den uge 3 forskellige læger. De kunne ikke finde ud af hvad han fejlede, og han blev udskrevet i bedring, men med lovning om, at vi ville blive ringet op i slutningen af uge 50. Dette så vores familie kunne gå julen i møde, med vished for hvad han evt. fejlede, eller med en strategi for videre udredning.
Da vi nåede til torsdag i uge 50, tillod jeg mig at kontakte afd. A2, for at få en aftale, så vi kunne få svar på de mange prøver der var taget. Jeg fik fat i den stuegangsgående læge, som ikke virkede særlig imødekommende. Hun sagde bl.a at hun jo ikke var herre over, hvornår div. prøvesvar tikkede ind til afd. og at hun ikke kunne trylle. Jeg følte mig som en meget besværlig "kunde" i butikken, og måtte minde hende om, at jeg havde en syg søn, og at jeg var bekymret. Desuden havde Hanne xxxxx (læge), fortalt os, at vi ville få svar inden udgangen af uge 50. Vi fik så en aftale på afd. A2, dagen efter (altså fredag i uge 50). Jeg måtte tage fri fra mit job, kun for at blive mødt af en uforberedt læge (xxxx xxxxxxxxx), der egentligt bare gav os en sludder for en sladder....................og igen sendte os til flere blodprøvetagninger. Forespurgt om han havde fået flere svar på prøverne, sagde han at han ikke lige havde fået kigget på journalen. Dette synes jeg IKKE er okay, når man kommer med at barn, der er syg.................og man som forældre forventer at få svar.
Vi fik af xxxx xxxxxxxxx besked på, at vi ville blive kontaktet når alle svarene forelå. Nu skriver vi så den 10 januar, og vi har intet hørt fra børneafdelingen. Måske fordi der ikke har været en tovholder i denne noget rodede affære. Er det ikke meningen, at man som patient på jeres afdeling, får tildelt en kontaktlæge, som skal stå for at samle trådene??
Vi er så heldige at vores søn er i bedring...........................men spørgsmålet, om han evt. fejler noget, der kan blusse op igen, er der hele tiden, og vi føler os i den grad overset i kontakten med jeres afdeling.

Jeg håber med denne henvendelse, at gøre opmærksom på en brist i jeres patientsikkerhed, og at få en afklaring i vores sag.

M.v.h Mette Bach

 



Mette, jeg synes at din mail er saglig og meget direkte. Lige præcis som den skal være!

Den er rigtigt god.

Jeg håber virkelig, at de meget snart tager sig sammen og får nogle svar klar til jer!

Hvordan har Jonas det nu?

Kram

Anmeld

10. januar 2011

anna-jonas

Ranarupta skriver:



Mette, jeg synes at din mail er saglig og meget direkte. Lige præcis som den skal være!

Den er rigtigt god.

Jeg håber virkelig, at de meget snart tager sig sammen og får nogle svar klar til jer!

Hvordan har Jonas det nu?

Kram



Han er næsten sig selv igen......................sådan rigtig teenage-på-tværs-agtig. Men appetitten og energien er stadig ikke helt godt. Men han har taget et par kg. på, så det er et godt tegn.

Knus Mette

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

Jeg syndes det er meget fin klage du har skrevet, på en meget pæn måde men aligevel får du sagt det du vil.

Jeg syndes ski det for dårligt i ikke har fået svar... håber de regarre hurtigt på denne mail

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Har intet hørt fra Skejby sygehus' børneafd. ang. svar på alle Jonas' undersøgelser. Og sidst da jeg ringede derud, fik jeg bare en lidt ubehøvlet og sikkert stresset læge i røret. Så nu har jeg altså skrevet en klage til afdelingens ledelse.

Er den okay??

Til xxxxxxxxxxxxx!

Jeg stiler denne mail til dig, da jeg har nogle spørgsmål ang. børneafd. forvaltning af den såkaldte kontaktlægeordning.

Jeg er mor til en af jeres patienter, Jonas Ringkjøbing Bach ( 270296-xxxx), som har været igennem en del undersøgelser på jeres afdeling. Han blev i uge 49 indlagt, og vi så i den uge 3 forskellige læger. De kunne ikke finde ud af hvad han fejlede, og han blev udskrevet i bedring, men med lovning om, at vi ville blive ringet op i slutningen af uge 50. Dette så vores familie kunne gå julen i møde, med vished for hvad han evt. fejlede, eller med en strategi for videre udredning.
Da vi nåede til torsdag i uge 50, tillod jeg mig at kontakte afd. A2, for at få en aftale, så vi kunne få svar på de mange prøver der var taget. Jeg fik fat i den stuegangsgående læge, som ikke virkede særlig imødekommende. Hun sagde bl.a at hun jo ikke var herre over, hvornår div. prøvesvar tikkede ind til afd. og at hun ikke kunne trylle. Jeg følte mig som en meget besværlig "kunde" i butikken, og måtte minde hende om, at jeg havde en syg søn, og at jeg var bekymret. Desuden havde Hanne xxxxx (læge), fortalt os, at vi ville få svar inden udgangen af uge 50. Vi fik så en aftale på afd. A2, dagen efter (altså fredag i uge 50). Jeg måtte tage fri fra mit job, kun for at blive mødt af en uforberedt læge (xxxx xxxxxxxxx), der egentligt bare gav os en sludder for en sladder....................og igen sendte os til flere blodprøvetagninger. Forespurgt om han havde fået flere svar på prøverne, sagde han at han ikke lige havde fået kigget på journalen. Dette synes jeg IKKE er okay, når man kommer med at barn, der er syg.................og man som forældre forventer at få svar.
Vi fik af xxxx xxxxxxxxx besked på, at vi ville blive kontaktet når alle svarene forelå. Nu skriver vi så den 10 januar, og vi har intet hørt fra børneafdelingen. Måske fordi der ikke har været en tovholder i denne noget rodede affære. Er det ikke meningen, at man som patient på jeres afdeling, får tildelt en kontaktlæge, som skal stå for at samle trådene??
Vi er så heldige at vores søn er i bedring...........................men spørgsmålet, om han evt. fejler noget, der kan blusse op igen, er der hele tiden, og vi føler os i den grad overset i kontakten med jeres afdeling.

Jeg håber med denne henvendelse, at gøre opmærksom på en brist i jeres patientsikkerhed, og at få en afklaring i vores sag.

M.v.h Mette Bach

 



det er en meget meget fin klage Mette!

jeg er rystet over den behandling i har fået! men glad for at Jonas har fået det lidt bedre!

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Meget velformuleret, og behersket, så pointen er tydelig og klar.
Syntes det er godt skrevet. Og syntes det skal sendes!!

Det ER skismer for dårlig, at I ingen svar har fået. Og er der ingen endelig svar, så i det mindste en kontakt og en linie, så man ikke bare står der i uvished. Det er simpelthen ikke rimeligt.

Anmeld

10. januar 2011

Klumpe-dumpe

Guuud hvor er det bare så skrækkeligt at sådan noget finder sted i sygehusvæsnet. Jeg tænker lidt, tænk hvis man stod med et død sygt barn, og en eller anden læge ikke lige havde tid til at læse journalen!!!

Nåååh ja lad os endelig spare mere på den konto :(

 

Nåh, Mette jeg synes det er en meget saglig klage du har flettet sammen, og så håber jeg godt nok den person der modtager den, giver sig tid til at smale trådende og svare dig.

Knus.

Anmeld

10. januar 2011

Barbamama

Det er da SÅ langt ude at I ikke har fået svar endnu. Jeg håber din klage virker. Og den er rigtig fint skrevet!

Anmeld

18. februar 2011

lion

anna-jonas skriver:

Har intet hørt fra Skejby sygehus' børneafd. ang. svar på alle Jonas' undersøgelser. Og sidst da jeg ringede derud, fik jeg bare en lidt ubehøvlet og sikkert stresset læge i røret. Så nu har jeg altså skrevet en klage til afdelingens ledelse.

Er den okay??

Til xxxxxxxxxxxxx!

Jeg stiler denne mail til dig, da jeg har nogle spørgsmål ang. børneafd. forvaltning af den såkaldte kontaktlægeordning.

Jeg er mor til en af jeres patienter, Jonas Ringkjøbing Bach ( 270296-xxxx), som har været igennem en del undersøgelser på jeres afdeling. Han blev i uge 49 indlagt, og vi så i den uge 3 forskellige læger. De kunne ikke finde ud af hvad han fejlede, og han blev udskrevet i bedring, men med lovning om, at vi ville blive ringet op i slutningen af uge 50. Dette så vores familie kunne gå julen i møde, med vished for hvad han evt. fejlede, eller med en strategi for videre udredning.
Da vi nåede til torsdag i uge 50, tillod jeg mig at kontakte afd. A2, for at få en aftale, så vi kunne få svar på de mange prøver der var taget. Jeg fik fat i den stuegangsgående læge, som ikke virkede særlig imødekommende. Hun sagde bl.a at hun jo ikke var herre over, hvornår div. prøvesvar tikkede ind til afd. og at hun ikke kunne trylle. Jeg følte mig som en meget besværlig "kunde" i butikken, og måtte minde hende om, at jeg havde en syg søn, og at jeg var bekymret. Desuden havde Hanne xxxxx (læge), fortalt os, at vi ville få svar inden udgangen af uge 50. Vi fik så en aftale på afd. A2, dagen efter (altså fredag i uge 50). Jeg måtte tage fri fra mit job, kun for at blive mødt af en uforberedt læge (xxxx xxxxxxxxx), der egentligt bare gav os en sludder for en sladder....................og igen sendte os til flere blodprøvetagninger. Forespurgt om han havde fået flere svar på prøverne, sagde han at han ikke lige havde fået kigget på journalen. Dette synes jeg IKKE er okay, når man kommer med at barn, der er syg.................og man som forældre forventer at få svar.
Vi fik af xxxx xxxxxxxxx besked på, at vi ville blive kontaktet når alle svarene forelå. Nu skriver vi så den 10 januar, og vi har intet hørt fra børneafdelingen. Måske fordi der ikke har været en tovholder i denne noget rodede affære. Er det ikke meningen, at man som patient på jeres afdeling, får tildelt en kontaktlæge, som skal stå for at samle trådene??
Vi er så heldige at vores søn er i bedring...........................men spørgsmålet, om han evt. fejler noget, der kan blusse op igen, er der hele tiden, og vi føler os i den grad overset i kontakten med jeres afdeling.

Jeg håber med denne henvendelse, at gøre opmærksom på en brist i jeres patientsikkerhed, og at få en afklaring i vores sag.

M.v.h Mette Bach

 



Et lidt forsinket svar, men hvor er det godt skrevet.

Men du burde så ikke ha været nødsaget til at skrive sådan en klage. Du burde ha fået svar.

Har du så nu mere end 1 måned efter du har skrevet indlægget fået et svar?

 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.