Min mor blev overfaldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Min mor arbejder i psykiatrien og har gjort det i mange år. Hun arbejder i en åben enhed og arbejder derfor ikke med folk der er farlige overfor andre eller sig selv.

I sidste uge på arbejde går tingene i midlertidt grueligt galt. Det slår klik for en af beboerne og det går ud over min mor. Beboeren overfalder min mor, og uden at gå i detaljer, så havde jeg ikke længere haft en mor hvis ikke det var for min mor kollega. Kollegaen får beboeren væk og får slået alarm og får min mor væk.

Min mor ringede i går og fortalte om overfaldet, og her til morgen har jeg været hjemme hos hende. Hold da op hvor er det bare svært at se sin mor sidde der med tårer i øjene, og fortælle at hun var sikker på at hendes timer var talt Jeg er bare rigtig ked at der lige nu. At min mor har skulle være udsat for noget så grusom kan jeg slet ikke holde ud. Min mor er den sødeste og rareste kvinde og at denne her person har kunne få sig selv til at gøre hende ondt, kan jeg bare slet ikke forstå.

Jeg undskylder at jeg er anonym i dette indlæg, men jeg er ikke helt sikker på hvor tavshedspligtens grænse er og derfor er jeg anonym.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Min mor arbejder i psykiatrien og har gjort det i mange år. Hun arbejder i en åben enhed og arbejder derfor ikke med folk der er farlige overfor andre eller sig selv.

I sidste uge på arbejde går tingene i midlertidt grueligt galt. Det slår klik for en af beboerne og det går ud over min mor. Beboeren overfalder min mor, og uden at gå i detaljer, så havde jeg ikke længere haft en mor hvis ikke det var for min mor kollega. Kollegaen får beboeren væk og får slået alarm og får min mor væk.

Min mor ringede i går og fortalte om overfaldet, og her til morgen har jeg været hjemme hos hende. Hold da op hvor er det bare svært at se sin mor sidde der med tårer i øjene, og fortælle at hun var sikker på at hendes timer var talt Jeg er bare rigtig ked at der lige nu. At min mor har skulle være udsat for noget så grusom kan jeg slet ikke holde ud. Min mor er den sødeste og rareste kvinde og at denne her person har kunne få sig selv til at gøre hende ondt, kan jeg bare slet ikke forstå.

Jeg undskylder at jeg er anonym i dette indlæg, men jeg er ikke helt sikker på hvor tavshedspligtens grænse er og derfor er jeg anonym.

Puha sikke en oplevlse din mor har været igemmen.... min mand arbejde selv med ung/voksne der også over falder en gang i mellem. Det var godt hendes kolega var der. Jeg håber din mor får tilbud noget hjælp til at komme vidre med denne sititation. Og jeg kan godt forstå det er svær at se sin mor sådan, jeg håber også i får snakket en masse sammen for det hjælper meget til at komme vidre.

Knus her fra både til dig,din familie og din kære mor

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

MORJESPERSEN skriver:

Puha sikke en oplevlse din mor har været igemmen.... min mand arbejde selv med ung/voksne der også over falder en gang i mellem. Det var godt hendes kolega var der. Jeg håber din mor får tilbud noget hjælp til at komme vidre med denne sititation. Og jeg kan godt forstå det er svær at se sin mor sådan, jeg håber også i får snakket en masse sammen for det hjælper meget til at komme vidre.

Knus her fra både til dig,din familie og din kære mor

Min mor har været til psykolog og skal have flere samtaler med ham, indtil de har fået talt tingene igennem og hun er nogenlunde okay.
Så hun får hjælp, og derud over så prøver vi at tale rigtigt meget om overfaldet. De siger jo det hjælper at tale om tingene og hun får det da også lidt bedre hver gang hun har fortalt om det.

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Min mor har været til psykolog og skal have flere samtaler med ham, indtil de har fået talt tingene igennem og hun er nogenlunde okay.
Så hun får hjælp, og derud over så prøver vi at tale rigtigt meget om overfaldet. De siger jo det hjælper at tale om tingene og hun får det da også lidt bedre hver gang hun har fortalt om det.

Godt hun få prof. hjølp så hun får det bearbejdet rigtigt og så hun kan komme vidre og lægge det bag sig. Super at i tale om det, man kan nemlig ikke tale for meget om det når man skal over på den anden side af det.

KNUS her fra

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Puuuha, åh nej da. Det var dog forfærdeligt.
Godt at din mors kollega reagerede korrekt og i tide.
Jeg håber din mor hurtigt kan komme sig ovenpå den rædselsfulde oplevelse.

Trøstende knus herfra

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Nej hvor forfærdeligt

Jeg håber din mor kommer ovenpå forholdsvid hurtigt.. Sådan en hendelse kan sætte sine spor! Det må være svært for dig at se hende sådan...

Stort kram - og stor forståelse for din anonymitet!

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

hvor er det bare skrækkeligt at sådanne ting sker... jeg ved godt det er uundgåeligt... men alligevel!

jeg håber det bedste for din mor, samt at hun kommer ovenpå igen uden en masse angst!

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Puuuha, åh nej da. Det var dog forfærdeligt.
Godt at din mors kollega reagerede korrekt og i tide.
Jeg håber din mor hurtigt kan komme sig ovenpå den rædselsfulde oplevelse.

Trøstende knus herfra

Tusinde tak.

Ja, det håber jeg også. Heldigvis er min mor en stærk kvinde og jeg er sikker på hun nok skal komme ovenpå igen. Det kommer nok bare til at tage lidt tid, men det er jo forståeligt nok.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Nej hvor forfærdeligt

Jeg håber din mor kommer ovenpå forholdsvid hurtigt.. Sådan en hendelse kan sætte sine spor! Det må være svært for dig at se hende sådan...

Stort kram - og stor forståelse for din anonymitet!

Mange tak.

Hun skal helt sikket nok komme sig, men hun vil altid slæbe rundt på denne hændelse Min mor er en stærk kvinde, det er nettop derfor det er så svært at se hende så sårbar.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det bare skrækkeligt at sådanne ting sker... jeg ved godt det er uundgåeligt... men alligevel!

jeg håber det bedste for din mor, samt at hun kommer ovenpå igen uden en masse angst!

Tak søde.

Ja, man ved jo godt at sådanne ting sker, men nu kom det pludseligt meget tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.