Min mor arbejder i psykiatrien og har gjort det i mange år. Hun arbejder i en åben enhed og arbejder derfor ikke med folk der er farlige overfor andre eller sig selv.
I sidste uge på arbejde går tingene i midlertidt grueligt galt. Det slår klik for en af beboerne og det går ud over min mor. Beboeren overfalder min mor, og uden at gå i detaljer, så havde jeg ikke længere haft en mor hvis ikke det var for min mor kollega. Kollegaen får beboeren væk og får slået alarm og får min mor væk.
Min mor ringede i går og fortalte om overfaldet, og her til morgen har jeg været hjemme hos hende. Hold da op hvor er det bare svært at se sin mor sidde der med tårer i øjene, og fortælle at hun var sikker på at hendes timer var talt

Jeg er bare rigtig ked at der lige nu. At min mor har skulle være udsat for noget så grusom kan jeg slet ikke holde ud. Min mor er den sødeste og rareste kvinde og at denne her person har kunne få sig selv til at gøre hende ondt, kan jeg bare slet ikke forstå.
Jeg undskylder at jeg er anonym i dette indlæg, men jeg er ikke helt sikker på hvor tavshedspligtens grænse er og derfor er jeg anonym.
Anmeld