Dræn igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

ChatH

ja ganske rigtigt, Victoria hører fint på det ene øre og SLET ikke på det andet så vores elskede ørelæge mente vi skulle ligge dræn i. Det er super lækkert når det er gjort men jeg er bare en kyllingemor og tuder næsten allerede nu og det er først på fredag

Men manden min tager selvfølgelig fri og går ind med hende. det kan mit moderhjerte bare ikke klare. 

Så nu skal de næste dage bare overståes med en møg sur unge der intet hører eller vil.

Rigtig god dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

MORJESPERSEN

Chatarina skriver:

ja ganske rigtigt, Victoria hører fint på det ene øre og SLET ikke på det andet så vores elskede ørelæge mente vi skulle ligge dræn i. Det er super lækkert når det er gjort men jeg er bare en kyllingemor og tuder næsten allerede nu og det er først på fredag

Men manden min tager selvfølgelig fri og går ind med hende. det kan mit moderhjerte bare ikke klare. 

Så nu skal de næste dage bare overståes med en møg sur unge der intet hører eller vil.

Rigtig god dag til alle

Puha det er da ikke rart, men godt at det så hjælper hende med til at høre igen. Men som du selv skriver det er aldrig rart mens det står på..... Jeg ønsker held og lykke med på fredag, må det hele gå efter bogen og at i må få en glad pige

Anmeld

10. januar 2011

Skouboe

Jeg har lige været det igennem, så jeg føler virkelig med dig... heldigvis tog Silja det over al forventning.

Det er hurtigt overstået 

Skal vi udsætte til næste uge eller?

Anmeld

10. januar 2011

anna-jonas

Den lille stakkel..................håber at ugen går hurtigt, og at Victoria får glæde af indgrebet.

Knus Mette

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Jeg har lige været det igennem, så jeg føler virkelig med dig... heldigvis tog Silja det over al forventning.

Det er hurtigt overstået 

Skal vi udsætte til næste uge eller?

Hvordan foregår det helt præcist ... Jeg ved ikke helt HVAD det ér de gør??

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Rigtig god dag til alle

Øv. sikke noget møg! 

Men husk, at det gøres for Victoria's eget bedste. BAGEFTER får hun det så meget bedre! Men jeg forstår godt, at det gør ondt at vide, at hun skal dét igennem først. Det er aldrig sjovt, når ens børn skal have ondt ....og man næsten får en følelse af, at det er noget man påfører dem. De har jo ikke selv valgt det. Men jeg er sikker på, at det alt sammen bliver meget bedre, så snart det først er ovre.

Men derfor er det alligevel noget bras!!

Sender knus til hele banden - Og et ekstra et til lille prinsesse Vic

Anmeld

10. januar 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hvordan foregår det helt præcist ... Jeg ved ikke helt HVAD det ér de gør??

Det værste er næsten at ungerne skal i fuld narkose. De bliver lagt på en briks og får en maske hen over næse og mund, og indånder så bedøvelsen. Nogle børn er rigtigt bange for masken. De falder i søvn på ca. 1 minut.

Derefter skærer ørelægen et lille snit i trommehinden på et par millimeter, suger væsken inde i øret ud og sætter så et lille dræn ind i hullet, så der er fri passage gennem trommehinden. På den måde kan væske/betændelse og andre underholdende ting komme ud, istedet for at der opbygges tryk inde i øret.

Selve drænet ligner en rulle til undertråd til en symaskine bare i miniformat.

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Det værste er næsten at ungerne skal i fuld narkose. De bliver lagt på en briks og får en maske hen over næse og mund, og indånder så bedøvelsen. Nogle børn er rigtigt bange for masken. De falder i søvn på ca. 1 minut.

Derefter skærer ørelægen et lille snit i trommehinden på et par millimeter, suger væsken inde i øret ud og sætter så et lille dræn ind i hullet, så der er fri passage gennem trommehinden. På den måde kan væske/betændelse og andre underholdende ting komme ud, istedet for at der opbygges tryk inde i øret.

Selve drænet ligner en rulle til undertråd til en symaskine bare i miniformat.

Øv, det lyder ikke så rart. Men tak for en lidt nærmere forklaring.
Jeg håber aldrig at jeg selv kommer til at stå med en af mine, og skal have dem igennem sådan en tur. Selvom det jo er rimelig hurtigt overstået og belønningen kommer ret hurtigt bagefter. Men alligevel...

Jeg forstår sgu godt, at I ikke har haft det særlig rart med det.

Hvordan går det egentlig med Silja nu? Mærker I ikke en væsentlig forskel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.