hvor meget spiser/spiste jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Kvindemin

Da de var 3 mdr. Min søn på 3 mdr. spiser 200 ml. modermælkserstatning hver 3-4 time. Nogle gange kunne han spise mere.
For mig lyder det voldsomt, flere siger til mig jeg nok skulle give ham vælling og snart begynde med grød. Hvad siger i andre?
Nogle der har gevet grød og vælling før de 4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

Chritinap skriver:

Da de var 3 mdr. Min søn på 3 mdr. spiser 200 ml. modermælkserstatning hver 3-4 time. Nogle gange kunne han spise mere.
For mig lyder det voldsomt, flere siger til mig jeg nok skulle give ham vælling og snart begynde med grød. Hvad siger i andre?

Grød er først fra 4 måneder minimum Jeg kan da ikke se noget galt i 200 ml hver 3-4 time, vælling er vist også først fra 4 måneder, de fleste af pakkerne står der faktisk først fra 6 måneder

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Chritinap skriver:

så længe du kan mætte ham med mælk så synes jeg klart du skal vente med at give ham andet... hver 3-4 time lyder ikke voldsomt synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.