det hele startede jeg da kørte til kolding til forundersøgelse til min laseroperation, en tur på 1t45m hver vej.Det gik fint, men om natten vågnede jeg med hold i nakken (skulderen )og mega nas i knæet.
Det fortsatte hele dagen hvor jeg ikke kunne bruge mine arme ret godt eller gå ret køre...eller køre bil
.
sov hos min svigerinde sammen med min mand da jeg skulle til tjek dagen efter og hun bor tæt på.Om natten kan jeg slet ikke vende mig fordi det skærer i mit ben som en sy hver gang jeg prøver.
Om morgenen er mit hold i nakken næsten væk, men mit knæ er helt tosset....og må støtte mig op af min mand hver gang jeg skal gå.
Op af dagen får jeg ondt oppe mod hoften i det modsatte ben, ikke helt hoften, men deroppe af, måske fordi jeg har brugt det ben for ikke at bruge det andet.Ved det sgu ikke.
Men tager til lægen som ikke helt ved hvad hun skal sige, hun nævner gigt, men det kan jeg ikke få til at hænge helt sammen.Så bliver hun vist enig med sig selv om at inflamation er en mulighed og jeg får ibumitin mod det. Om aftenen får jeg ondt i lysken oven i hatten, samme smerte stort set som i knæet, bare mere i de muskler helt nede.
Dagen efter går det hele meget bedre så pillerne virker åbenbart.
Søndag har jeg det nogenlunde og tager ungerne med på en 30 min køretur til en veninde.Efter 3 timer hos hende begynder jeg sgu at halte igen og da jeg køre hem har jeg så ondt i lysken at det er svært at skifte foden fra speeder til bremse+ at min albue nu også gør lidt ondt, sikkert fordi jeg har brugt den til at hive mig op for ikke at bruge min ben
Men tager lidt piller igen og overlever resten af dagen.Om natten vågner jeg igen og knæet er begyndt at gøre ondt igen og lysken er helt tosset, kan ikke ligge godt i nogen stillinger. Står op, tager piller og lægger mig på sofaen og efter lidt tid kan jeg sove.
Nu sidder jeg bare i min sofa, rejser mig ikke meget og prøver at slappe af i alle muskler så jeg kan komme på fode igen, det hjælper absolut med panodil og ibumitin, men kan stadig ikke gå helt godt uden at lysken gøre naller.Dog bedre end i nat.
Ved jeg ikke er fladet, har ikke forstuvet noget eller andet. For mig virker det som om at min køretur til koldning udløste et eller andet og derfor gik det galt igen i går efter min køretur.
Nu tør jeg sgu ikke rigtigt køre bil....
Andre der har prøvet noget lign eller kender nogen der har og evt hvad der lige var galt, om det var inflamation eller andet??????